رئیس جمهور آمریکا: گروگان ها در نوار غزه آزاد می شوند

رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در سخنانی گفت که معتقد است گروگان‌ها در نوار غزه آزاد می‌شوند اما وارد جزئیات این موضوع نمی‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در سخنانی گفت که معتقد است گروگان‌ها در نوار غزه آزاد می‌شوند. اما وارد جزئیات این موضوع نمی‌شود.

از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید خبر داد. نماینده آمریکا در امور خاورمیانه به زودی راهی منطقه می‌شود.

وی مدعی شد: «تمرکز نماینده آمریکا در این سفر بر روی توسعه کمک‌های بشردوستانه به غزه خواهد بود».

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: «نماینده آمریکا همچنین نیازهای امنیتی تل‌آویو و تلاش‌ها برای آزادی گروگان‌ها را مطرح خواهد کرد».

وی در ادامه گفت: «نماینده آمریکا همچنین در این سفر تلاش‌های متمرکز برای تضمین آزادی گروگان‌ها را نیز مورد بحث قرار خواهد داد».

حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از ۱۱ هزار نفر منجر شده

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند. به روستاها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده. این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است. حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از ۱۱ هزار نفر منجر شده است.

منبع: فارس

سیاسی
شناسه : 388425
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا