شهربازی ارم ایمن می شود

مدیریت مجموعه "ارم سبز" در راستای افزایش ایمنی و جلب رضایت شهروندان اقداماتی را عملیاتی کرد تا خانواده‌ها با خیالی آسوده‌تر از امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه بهره‌مند شوند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، علیرضا حاجی‌حسینی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۵ اظهار کرد. در این راستا، اصلاح و ایمن‌سازی نرده‌های دور دریاچه مجموعه مطابق با استانداردهای ملی ایران به طول ۲ کیلومتر، تخریب ساختمان‌های ناایمن مجموعه (جنب قلعه شادی). تخریب ساختمان‌های ناایمن مجموعه و محوطه سازی(جنب ورودی ۲)، اجرای سیستم اطفاء حریق در محوطه‌های لونا ۱،۲،۳ فضای جنگلی و محوطه مجموعه. خرید ۱۰۰ عدد فایر باکس جهت نصب در محوطه ارم سبز، اجرای سیستم اعلام و اطفاء حریق داخل ساختمان سافاری وحشت. اجرای سیستم اعلام و اطفاء حریق داخل ساختمان آمفی تئاتر، مقاوم‌سازی دیوار پارکینگ شماره یک، ساخت دیوار حریم رودخانه و بلوک‌گذاری جنب رودخانه. (ورودی ۲) از جمله اقداماتی بود که برای ایمن‌سازی این مجموعه صورت گرفت و مراحل قانونی دیگر جهت تاییدیه‌های آتش‌نشانی نیز در دست اقدام است.

وی افزود: فرایند نظارت و کنترل مستمر بر مجموعه‌ها و ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۵ ادامه دارد. در این خصوص شهردار منطقه نیز به صورت جدی تاکید و بررسی همیشگی دارند. گزارشات لازم برای اتخاذ تصمیمات متناسب با اقدامات این مراکز اتخاذ می‌شود.

منبع: تسنیم

سرگرمی
شناسه : 388637
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا