آمریکا: جنگ غزه فقط با این شرط تمام می‌شود

واشنگتن تاکید داشت که آزادی تعداد زیادی از بازداشت شدگان (اسرای صهیونیست در نوار غزه) منجر به توقف موثر جنگ در غزه می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، دیوید ساترفیلد، نماینده ویژه آمریکا در امور بشردوستانه در خاورمیانه در این باره گفت، آزادی تعداد زیادی از بازداشت شدگان (اسرای صهیونیست در نوار غزه) منجر به توقف موثر جنگ در غزه می‌شود.

طبق گزارش شبکه الجزیره، ساترفیلد افزود: افزایش کمک‌ها به غزه و توقف جنگ با آزادی بازداشت‌شدگان محقق خواهد شد.

وی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ نسل کشی آن علیه غیرنظامیان ساکن غزه ادامه داد: ما آوارگی مردم غزه و کاهش مساحت نوار غزه را رد می‌کنیم و اشغال مجدد آن توسط اسرائیل را نمی‌پذیریم.

نماینده آمریکا درحالی با آوارگی اهالی غزه مخالفت کرده‌است که واشنگتن از ابتدای تجاوزات به غزه از رژیم صهیونیستی برای کشتن کودکان و زنان بی‌گناه در نوار غزه حمایت تسلیحاتی و مالی کرده و اخیرا شاهدان محلی فاش کردند که نیروهای کماندوی آمریکا دوشادوش نظامیان تل‌آویو در نبرد زمینی در این باریکه حضور دارند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه برای چهل و سومین روز ادامه دارد و درحالی که نهادهای بین‌المللی نسبت به وقوع یک بحران انسانی در این باریکه هشدار می‌دهند، اما نیروهای رژیم اشغالگر بی‌توجه به این هشدارها همچنان بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و آنها را با تانک محاصره کرده‌اند./دنیای اقتصاد

سیاسی
شناسه : 389111
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا