شرایط فروش ۳ محصول سایپا در سامانه یکپارچه اعلام شد

شرکت سایپا شرایط فروش شاهین اتوماتیک، کوییک S و ساینا S را ویژه منتخبین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها می رساند. متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروی کوییک S، ساینا S و شاهین اتوماتیک اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز و زمستان سال ۱۴۰۲ و پاییز ۱۴۰۳ تایید و در تاریخ ۱ آذر پیامک به ایشان ارسال گردیده. امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل را دارا می باشند. متقاضیان می توانند از روز پنجشنبه ۱ آذر ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

طرح جوانی جمعیت

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها می رساند متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروی کوییک S، ساینا S و شاهین اتوماتیک اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز و زمستان سال ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ ۱ آذر پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل را دارا می باشند. متقاضیان می توانند از روز پنجشنبه ۱ آذر ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 390212
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا