قیمت رسمی محصولات سایپا ویژه آذرماه

قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. این گروه خودروسازی برای آذر ماه امسال، قیمت ۱۴ محصول جدید خود را مشخص کرد. در حال حاضر، کوییک S تیپ DA با قیمتی فراتر از ۲۸۰ میلیون تومان، ارزانترین محصول سایپا به‌شمار می‌رود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، چهارده محصول تولیدی و وارداتی سایپا برای آذر ماه امسال، قیمت خوردند. این چهارده محصول اکنون در سبد عرضه این خودروساز قرار دارند و مشتری نیاز نیست برای دریافت آنها در نوبت بماند.

سایپا ۱۵۱ SE تیپ DA به قیمت ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان از سوی سایپا به بازار ارائه خواهد شد. قیمت نمونه ۱۵۱ SE تیپ DA این وانت با کیفی اتاق‌بار هم ۲۳۹ میلیون و ۳۴ هزار تومان تعیین شد.

ساینا S تیپ DA به بهای کارخانه۲۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد. قیمت مدل اتوماتیک این خودرو نیز ۳۳۰ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان اعلام شد. نسخه دوگانه‌ سوز این سدان سایپا ۲۸۳ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان قیمت دارد و مدل با استاندارد هشتاد و پنچ‌ گانه آن را می‌توان با پرداخت ۳۳۰ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان خریداری کرد.

کوییک S تیپ DA سایپا در آذر ماه ۲۸۱ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان قیمت دارد. نسخه پلاس اتوماتیک این هاچ‌بک داخلی به بهای کارخانه ۳۳۶ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد و مدل S آن با استاندارد هشتاد و پنج گانه، ۲۸۷ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان قیمت دارد.

شاهین، اطلس، چانگان

خودرو شاهین G با ترمز ESC هم در لیست قیمت آذر ماه سایپا حضور دارد. قیمت کارخانه این سدان سایپا ۴۳۵ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان تعیین شد. شاهین اتوماتیک هم در ازای پرداخت ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان به دست مشتریان می‌رسد.

اطلس تیپ G برای آذر ماه امسال در لیست قیمت کارخانه محصولات سایپا از سوی این خودروساز، ۴۰۶ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان قیمت خورد. این محصول در واقع نسخه هاچ‌بک سهند به‌شمار می‌رود.

چانگان‌های وارداتی سایپا هم برای آذر ماه امسال قیمت خوردند. چانگان CS35 پلاس تیپ دو به بهای کارخانه یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان به فروش می‌رسد. تیپ سه این کراس‌اوور چینی هم یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان قیمت دارد.

بیت ران

خودرو
شناسه : 390351
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا