جنگ غزه ادامه خواهد داشت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پس از پایان آتش‌بس موقت چهار روزه در نوار غزه، این رژیم جنگ را با قدرت نظامی کامل ادامه خواهد داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از دیدار با «گوئیدو کروستو» وزیر دفاع ایتالیا در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو گفت. آتش بس موقت در غزه «یک دوره استراحت خواهد بود» و پس از آن جنگ با قدرت ادامه می‌یابد. وی افزود، این جنگ تا زمان دستیابی رژیم صهیونیستی به اهداف خود، «نابودی» حماس و بازگرداندن ۲۴۰ اسیر صهیونیستی ادامه خواهد داشت‌.

بر اساس آنچه دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مکتوب اعلام کرد. گالانت در مورد منطقه مرزی شمالی با لبنان گفت. رژیم صهیونیستی هیچ علاقه‌ای به جنگ ندارد اما باید دشمنان خود را مهار کند.

گالانت گفت: «ما نمی‌توانیم به واقعیت ۶ اکتبر برگردیم. ما مورد حمله حماس قرار گرفتیم و سپس حزب‌الله به ما حمله کرد. ما تهدید علیه شهروندان خود را تحمل نخواهیم کرد.»

آتش بس موقت در نوار غزه از امروز وارد فاز اجرایی شد. در پی آن در نخستین عملیات تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی ۱۳ صهیونیست اسیر در غزه آزاد شدند. قرار است در ازای آن رژیم صهیونیستی هم ۳۹ فلسطینی اسیر را آزاد کند.

منبع: ایسنا

سیاسی
شناسه : 390444
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا