ساکنان این استان منتظر بارش برف و باران باشند

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف و باران از فردا، یکشنبه تا اواخر وقت روز دوشنبه استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی صابری در خصوص آخرین وضعیت هواشناسی آذربایجان غربی افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و با تداوم الگوی پایدار، امروز شاهد جوی آرام در استان همراه با مه و غبار صبحگاهی در نقاط مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه از فردا یکشنبه با عبور امواجی از تراز میانی جو و همچنین افزایش گرادیان خطوط فشاری در همه مناطق استان، وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان همراه با بارش‌های متناوب پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: بارش برف و کولاک و کاهش دید در مناطق مرتفع و سردسیر هم دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز و فردا شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود ولی از روز دوشنبه کاهش مجدد دماها برای استان پیش بینی می‌شود.

صابری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، نقده با منفی چهار و ۱۹ درجه سانتی گراد، سردترین و در عین حال گرم‌ترین شهر آذربایجان غربی لقب گرفت ضمن اینکه دمای ارومیه مرکز استان در این مدت بین منفی سه و مثبت ۱۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

منبع:‌ مهر

عمومیمسکن
شناسه : 390593
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا