معوقات خرید خدمت معلمان اصفهان پرداخت شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از واریز و تسویه معوقات سال گذشته نیروهای خرید خدمات آموزشی استان خبرداد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سید علی مدینه در خصوص تسویه‌حساب حقوق نیروهای خرید خدمات استان اصفهان اظهار داشت. در هفته گذشته با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان و مساعدت استاندار اصفهان. اعتباری از منابع استانی برای پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات به‌صورت قرض تأمین شد. با تأمین اعتبار صورت‌گرفته که با تلاش فراوانی انجام شد. پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات سال گذشته تسویه شد.

مدینه اظهار داشت: اعتبار تأمین شده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به‌حساب مؤسسان واریز و مقرر شد. تا طی روزهای شنبه و یکشنبه این مبالغ به‌حساب نیروهای خرید خدمات واریز شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد. برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ قراردادها با مؤسسان تنظیم شده و تأکید شده است. بیمه نیروهای خرید خدمات پرداخت شود و برای پرداخت حقوق نیز پیگیر تأمین اعتبار از مراجع ذی‌صلاح هستیم.

وی خاطرنشان کرد: معلمان خرید خدمات در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص موارد ذکر شده می‌توانند موضوع را با رابطین امور این نیروها در منطقه و یا ناحیه مطرح کرده تا موضوع برطرف شود.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 391081
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا