قیمت محصولات ایران خودرو ویژه آذر ماه اعلام شد

قیمت کارخانه محصولات ایران‌خودرو برای آذر ماه سال جاری مشخص شد. این خودروساز داخلی بهای درب کارخانه ۱۰ محصول تولیدی خود را برای متقاضیان خرید این خودروها اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در لیست قیمت کارخانه محصولات ایران‌خودرو برای آذر ماه، پژو پارس بنزینی XU7P به بهای ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. سورن پلاس دوگانه سوز ایران خودرو هم ۳۷۲ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان برای آذر ماه امسال قیمت‌گذاری شد.

تارا دستی V1 پلاس ایران خودرو برای ماه جاری، ۵۸۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید. تارا اتوماتیک V4 هم به بهای ۶۸۱ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان به دست متقاضیان خرید آن می‌رسد.

سه تیپ پژو ۲۰۷ هم در لیست قیمت کارخانه محصولات ایران‌خودرو حضور دارند. این خودروساز داخلی پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانورامیک (ارتقاء‌یافته) را ۴۹۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان قیمت‌گذاری کرد. تیپ اتوماتیک پژو ۲۰۷ با سقف پانورامیک هم در ازای دریافت مبلغ ۶۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان به متقاضیان خرید این خودرو واگذار می‌شود.

پژو ۲۰۷ با موتور TU3 هم برای آذر ماه قیمت‌گذاری شد. این هاچ‌بک ایران خودرو در ماه جاری ۳۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

سه محصول چینی هایما در ایران خودرو، تکمیل‌کننده این لیست قیمت هستند. هایما S7 یک میلیارد و ۲۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. هایما ۸S هم در ازای دریافت مبلغ یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان به دست متقاضیان خرید آن می‌رسد.

آخرین محصول در لیست قیمت جدید ایران خودرو، هایما ۷X است. این محصول چینی جدید ایران خودرو در آذر ماه امسال یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان قیمت دارد.

منبع: بیت ران

خودرو
شناسه : 391466
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا