لیست انواع دستگاه استرچ پالت و قیمت آن

استرچ پالت یکی از تجهیزات صنعتی موجود در بازار می باشد که شما می توانید جهت بسته بندی و سلفون پیچی محصولات تولیدی کسب و کار خود از آن استفاده کنید. دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی محصولات از نایلون استرچ پالت که امکان کشش آن وجود دارد استفاده می کند تا سلفون پیچی پالت های محصولات را انجام دهد. برای این که بتوانید یکی از انواع دستگاه استرچ را با توجه به کسب و کار خود انتخاب در این مقاله به بررسی مواردی خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با پرداخت هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.

دستگاه استرچ پالت چیست و چه کاربردی دارند؟

دستگاه استرچ که جزو پرفروش ترین دستگاه بسته بندی می باشد که به نسبت دیگر مدل های موجود در بازار بیشترین کاربرد را دارند و به خاطر قیمت مناسب، بهترین متریال و قطعات و استهلاکی که دارند می تواند بهترین انتخاب برای بسته بندی در خطوط تولید کارخانه جات و کارگاه های تولیدی باشد تا شما بتوانید بسته بندی محصولات تولید کسب و کار خود را که در ابعاد و شکل های مختلف طراحی و تولید می شوند را انجام دهید.

پس به طور کلی می توان گفت که انتخاب استرج پالت برای سلفون پیچی محصولات کمک می کند تا از وارد شدن ضربه و آسیب به محصولات جلوگیری شود و دیگر نگران آسیب دیدن محصولات داخل بسته بندی به خاطر ورود گرد و خاک، رطوبت، آلودگی و… نباشید. دستگاه پالت استرچ که امکان کشش فیلم استرچ وجود دارد این دستگاه قابلیت تشخیص ارتفاع دارد که توسط میکروسوییچ در نظر گرفته شده برای دستگاه انجام می شود. برای کنترل دورانی پالت، دو عدد اینورتر نیز در این دستگاه قرار داده شده است.

اگر قصد خرید استرچ پالت را دارید برای این که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید نیاز است تا با انواع استرچ پالت آشنایی داشته باشید و با نحوه ی کارکرد آن ها آشنا باشید تا با مشکل رو به رو نشوید.

امکان بسته بندی محصولات مختلف اعم از بطری های آشامیدنی، رول های پارچه ای، آجر، کارتن چیده شده روی هم، پالت های سنگین و سبک، مواد غذایی و… برای شما فراهم شده است برای شروع بسته بندی نیاز است تا نایلون استرچ به دور محصول کشیده شود. انجام این کار هزینه های مربوط به بسته بندی را کاهش می دهد. فیلم استرچ پالت انتخاب شده برای بسته بندی به قدری شفافیت دارد که شما می توانید محتویات داخل بسته بندی را ببینید. فرآیند مربوط به استارت و توقف چرخش در این دستگاه نرم می باشد و به مرور زمان مشکلی برای دستگاه به وجود نمی آید. رنگ این دستگاه از نوع رنگ پودری و الکترو استاتیک است و امکان برنامه ریزی PLC برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

قیمت استرچ پالت چگونه محاسبه می شود؟

در تعیین قیمت استرچ پالت شیرزاد فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار می باشد به همین خاطر افرادی که به عنوان تولید کننده استرچ پالت در حال فعالیت هستند نمی توانند قیمت ثابتی را برای محصولات در نظر بگیرند. به همین خاطر تنها می توان گفت که پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت تأثیرگذار می باشد. در این مورد می توان به ابعاد و مدل دستگاه، امکانات و قابلیت‌ های آن، محل خرید، شرایط بازار و… اشاره کرد.

قیمت های اعلام شده در این بخش به صورت تقریبی می باشد و ممکن است دچار نوسان باشند به همین خاطر بهتر است با همکاران ما در گروه صنعتی شیرزاد صنعت ارتباط برقرار کنید (۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳) تا برای خرید استرچ پالت با مشکل رو به رو نشوید.

  • دستگاه استرچ پالت فرودگاهی: ۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • دستگاه استرچ پالت صفحه گردان: ۱۱۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

  • دستگاه استرچ پالت مرغکدار    

  1. در صورتی که ارتفاع تا دو متر باشد: ۱۲۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان

  2. در صورتی که ارتفاع بالای دو متر باشد: تماس بگیرید. (ساخت سفارشی برای مشتریان)

  1. در صورتی که ارتفاع تا دو متر باشد: ۱۴۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

  2. در صورتی که ارتفاع بالای دو متر باشد: تماس بگیرید. (ساخت سفارشی برای مشتریان)

  • دستگاه استرچ پالت دستی: تماس بگیرید.

بررسی انواع دستگاه استرچ پالت موجود در بازار

استرچ پالت با صفحه گردان

وزن نهایی این مدل به نسبت دیگر مدل ها کمتر می باشد به همین خاطر برای جا به جایی دستگاه با مشکل رو به رو نمی شوید و شما می توانید محصولاتی را که وزنی بین ۵۰۰ کیلوگرم تا ۳ تن دارند را سلفون پیچی کنند. طراحی این مدل از دستگاه استرچ پالت به گونه ای می باشد که برای قرارگیری در کارگاه و یا کارخانه نیاز به فضای زیادی ندارید.

استرچ پالت رولی

مناسب برای بسته بندی محصولات استوانه ای طول در نظر گرفته شده برای آن ها زیاد می باشد. (توپ های پارچه، رول های کاغذی و…)

استرچ پالت مرغکدار

مناسب برای محصولاتی می باشد که وزن زیادی دارند. تنها تفاوتی که برای این مدل در نظر گرفته شده است این است که یک نگهدارنده محصول (مرغک) برای آن در نظر گرفته شده است. آپشن های در نظر گرفته شده برای بسته بندی محصولات در این دستگاه شامل تنظیم ارتفاع استرچ برای محصولات مختلف، کنترل سرعت صفحه گردان، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، تنظیم ارتفاع مرغک، تنظیم تعداد لایه های استرچ بر روی محصول، اشغال جای کم بسته بندی، مکث نایلون استرچ در بخش بالا و پایینی محصول می باشد. 

استرچ پالت فرودگاهی

مناسب برای بسته بندی بارهای مد نظر شما در ترمینال ها و فرودگاه ها جهت آسیب دیدن محصول می باشد. طراحی انتخاب شده برای تولید دستگاه استرچ پالت فرودگاهی به گونه ای می باشد که در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شوند و همین مسئله باعث می شود تا وزن دستگاه بعد از تولید نهایی آن زیاد نباشد. برای این که بتوانید بدون دردسر استرج پالت را جا به جا کنید در بخش پایینی استرج چرخ هایی در نظر گرفته شده است.

استرچ پیچ دستی

طراحی انتخاب شده برای این مدل به گونه ای می باشد که هیچ گونه بخش برقی برای آن در نظر گرفته نشده است و امکان تغییر ابعاد آن وجود دارد.

استرچ پالت دروازه ای

اگر قصد بسته بندی محصولاتی را دارید که ارتفاع زیادی دارند (ارتفاع بیش از ۲ متر) و وزن زیادی دارند انتخاب این دستگاه می تواند به عنوان یکی از انتخاب های شما باشد. این دستگاه برخلاف دستگاه استرچ پالت صفحه گردان دارای یک محیط بسته می باشد و زمانی که قرار است بسته بندی محصولات انجام شود پالت های محصولات از در ورودی در نظر گرفته شده برای استرج وارد بخش اصلی (مرکز) دستگاه می شود تا مراحل مربوط به بسته بندی انجام شود.

استرچ پیچ حرارتی

امکان بسته بندی پالت های بزرگ را برای شما فراهم کرده است و نایلون استرچ کمتری به خاطر خاصیت پیش کشش آن استفاده می شود. 

معرفی اجزای اصلی دستگاه استرچ پالت

  • بلبرینگ: محل قرارگیری صفحه دوار بر روی تعدادی از بلبرینگ ها انجام می شود. برای این که نگران آسیب دیدن بلبرینگ در فشارهای بالا نباشید آن را درون پوشش خارجی (پلی اورتان و یا تفلون) قرار می دهند.

  • دکل آسانسوری: دکل آسانسوری در نظر گرفته شده برای این دستگاه متشکل از کلیدهای کنترلی و تابلو برق می باشد. ریل و واگن برای بالا و پایین کردن رول گیر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای دکل می تواند در تعیین درازای پالت جهت استرچ کردن تأثیرگذار باشد.

  • صفحه گردان دستگاه: با توجه به این که پالت بر روی صفحه گردان قرار می گیرد یک تکیه گاه برای دستگاه محسوب می شود. برای برش این صفحه از دوار با سی ان سی استفاده می شود و ضخامت آن با توجه به نوع بار مورد تحمل متغیر خواهد بود.

  • زنجیر: جهت انتقال نیرو از موتور گیربکس به صفحه گردان از زنجیر و چرخ زنجیر های استفاده می شود. 

لیست انواع دستگاه استرچ پالت

بررسی تفاوت استرچ پالت با شیرینگ پک

با توجه به این که هر دو دستگاه یعنی استرچ پالت و شیرینگ پک سلفون کشی محصولات مختلف را انجام می دهند ولی در مورد نحوه ی کارکرد تفاوت هایی به نسبت یک دیگر دارند. در ادامه به بررسی دیگر تفاوت های موجود در بین دو دستگاه خواهیم پرداخت.

  • سیستم در نظر گرفته شده برای دستگاه استرچ به گونه ای می باشد که برای حرارت دیدن فیلم استرچ نیازی به تونل جهت گرمادهی ندارند. وجود این مسئله باعث می شود تا هزینه های مربوط به این دستگاه کاهش پیدا کند.

  • انرژی مورد در استرچ پالت برای بسته بندی به کمترین میزان می رسد به همین خاطر گزینه ی مناسبی برای بسته بندی می باشد.

  • قیمت استرچ پالت به نسبت شیرینگ کمتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

  • امکان سلفون پیچی محصولات در اندازه های متنوع و بزرگ توسط دستگاه استرج پالت انجام می شود و با این روش مستحکم کردن و ممانعت از ریزش بسته های که بر روی هم قرار گرفته اند فراهم می شود.

  • طراحی انتخاب شده برای دستگاه شیرینگ به گونه ای می باشد که برای بسته بندی محصولات از مکانیزم های حرارتی استفاده می کنند.

  • بسته بندی به کمک استرچ پالت ها محکم تر و مقاوم تر هستند.

خواندنی

شناسه : 391504
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا