مرحله جدید سامانه یکپارچه با حضور ایران خودرو و سایپا

مرحله بعدی فروش خودرو در سامانه یکپارچه در دو بخش آغاز می‌شود؛ در بخش اول خودروسازان خصوصی و در بخش دوم ایران خودرو و سایپا حضور دارند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس اعلام وزارت صمت،‌مرحله بعدی فروش سامانه یکپارچه خودرو آغاز شده است و بر اساس آن شرکت های خودروساز مازاد ظرفیت محصولات خود را در این سامانه بارگذاری می‌کنند.

البته این مرحله در دو بخش برگزار خواهد شد. در بخش اول خودروسازان خصوصی، محصولات خود را عرضه می‌کنند و در بخش دوم ایران خودرو و سایپا محصولات خودرو را برای فروش قرار خواهند داد.

کدام خودروسازان خصوصی در این مرحله حضور دارند؟

در حال حاضر ۴ شرکت خودرو شامل صنایع خودرو سازی ایلیا،تیگارد موتور،کرمان موتور و آرین موتور تعدادی از محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو بارگذاری کرده اند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید اقدام کنند.

ایران خودرو و سایپا هم به سامانه یکپارچه خودرو بازگشتند

آنگونه که گفته می‌شود دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و خودروهای جدید را هفته آینده در سامانه یکپارچه خودرو بارگذاری می‌کنند. 

دنا پلاس دستی با موتور EF7P با گیربکس MT6، دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال، سورن پلاس با موتو P7XU، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقا یافته، رانا پلاس ارتقا یافته، تارا دستی P1V با گیربکس MT6 و البته ری را از جمله خودروهایی هستند که احتمالا ایران خودرو در این مرحله عرضه کند.

ساینا اس DA، ساینا GX، کوییکGRX، اطلس G و شاهین اتوماتیک نیز خودروهایی هستند که احتمالا شاهد عرضه آن‌ها از سوی سایپا باشیم.

قیمت خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا چند؟

قیمت ایران خودرو

نام خودرو قیمت مصوب خودرو
رانا پلاس ارتقا یافته ۳۸۲.۷۴۵.۰۹۱ تومان
سورن پلاس با موتور P7XU ۳۸۹.۲۵۵.۵۸۳ تومان
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته ۴۲۳.۱۳۱.۴۷۹ تومان
دنا پلاس دستی با موتور EF7P با گیربکس MT6 ۴۶۸.۶۲۵.۱۲۰ تومان
تارا دستی P1V با گیربکسMT6 ۴۹۳.۱۱۹.۹۴۷ تومان
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقا یافته ۵۱۲.۵۳۱.۳۷۵ تومان
تارا اتوماتیک LX V4 ۵۸۰.۰۸۴.۵۹۳ تومان
دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال ۵۸۹.۲۹۶.۸۲۲ تومان

قیمت سایپا

نام خودرو قیمت مصوب خودرو
ساینا اس DA ۲۷۳.۰۶۵.۰۶۲ تومان
ساینا GX ۲۸۳.۰۹۲.۵۸۷ تومان
کوییکGRX ۳۲۱.۵۳۷.۷۳۸ تومان
اطلس G ۳۴۴.۱۸۷.۶۳۱ تومان
شاهین اتوماتیک ۵۴۵.۹۹۲.۷۴۶ تومان

سامانه یکپارچه خودرو دائمی می‌شود؟

نکته مهم اینجاست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی مستمر بوده و مردم می‌توانند بدون دغدغه از به اتمام رسیدن طرح فروش نسبت به ثبت نام اقدام کنند. (لینک ورورد به سامانه یکپارچه خودرو)در حال حاضر فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به صورت فوق العاده و حداکثر زمان تحویل ۳ ماه است.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 391539
لینک کوتاه :

۸ دیدگاه

  1. سلام.پس من وامثال من که اسفند۱۴۰۱ نام نویسی وقراراست سال ۱۴۰۳ اونم بااما واگر خودرو تحویل بگیریم،چه گناهی کردیم.انصاف،عدالت چی میشه،یکی ۳ماهه ودیگری۳ساله،؟!مسئولین، کلامتان رابالا تربگذارید؟!

    1. سلام.به خدا وله الله جل جلله اگه این ۲۰۷,دستی ارتقا یافته ۳۵۰ارزش داشته باشه…طلوع وستمه ناعدالتی درحق بعضی جوانان فقیر ازدواج نکرده است من چه گناهی کردم قرعه من زمستان ۱۴۰۳افتاده وباید ۲۰۷که رفقام با ۲۰۰گرفته و استفاده می کنند من دوسال بعد ۴۰۰بخرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا