آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت،برنامه دوره ششم عرضه خودروهای وارداتی را شرح داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد. که ششمین دوره عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اوایل هفته آینده آغاز می شود. متقاضیان باقی مانده می توانند نسبت به انتخاب خودروی وارداتی مورد نظر اقدام کنند.

مهدی ضیغمی در مورد خودروهای قابل عرضه در دوره ششم عرضه اعلام کرد: «ما همیشه سعی داریم تا در هر دوره سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی محصولات جدیدی را داشته باشیم. در این دوره هم جیلی آزکارا فردا موتورز به سامانه اضافه می شود. و متقاضیان می توانند این خودرو را هم در سبد انتخاب خود داشته باشند. بزودی هم فهرست کامل خودروهای آمده عرضه در این دوره اعلام می شود».

رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه افزود: «در هر دوره سامانه اگر خودرویی اضافه می شود. و ظرفیتی برای محصولات در نظر گرفته می شود. بر اساس شرایط تامین و اطمینانی است که به قطعیت عرضه آن داریم. در دوره جدید واردات خودرو و سیاست گذاری عرضه این دسته از محصولات به دنبال آن هستیم. که تنها خودروهای قابل تحویل به مشتریان را برای عرضه نهایی آماده کنیم. به این ترتیب اگر مشتری در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی محصولی را انتخاب می کند. می تواند اطمینان داشته باشد که خودرو در زمان مقرر به دست او می رسد».

وی در پایان در مورد روند واردات و تحویل خودروهای وارداتی گفت: «فرایند واردات خودرو تسهیل شده. طی هفته های گذشته. تعداد قابل توجهی از تعهدات خودروهای وارداتی به دست مشتریان رسیده است. همان طور که نسبت به گذشته فرایند واردات خودرو و تحویل به مشتری رشد کرده است. شاهد آن خواهیم بود که این مسیر با سرعت بیشتری دنبال می شود. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از خودروهای وارداتی آماده تحویل به مشتریان دوره های قبلی سامانه هستند. و تیراژ بالایی از خودروهای وارداتی یا در گمرکات کشور هستند و یا در مسیر حمل به ایران قرار دارند».

آخرین خودرو

خودرو

شناسه : 391550
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. سلام من نوبت ۹ هزار وخوردهای هستم سه بار هم شرکت کردم وعدم تخصیص خوردم تا ۸ ماه هم پولم توحساب وکالتی بود حتی اون اولین بار برای کیا سلتوس هم ثبت نام کردم ودوباره ۴۰۰ هم واریز کردم بعدا دیدم خبری نشد کلا پولم تو همان بانک به یک حساب دیگر منتقل کردم چرا برای اینکه به نوعی اعتراض خودم را نشان بدم چون جایی نیست که آدم اعتراض کنه مردم چی می خواهن رو راستی وصداقت که مشاهده نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا