نام جاسوسان اسرائیل افشا شد

سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آوردیم که در این سرورها نام بسیاری از جاسوسان اسرائیل حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: در عملیات طوفان الاقصی ۵۰ پایگاه اسراییل به تسخیر مقاومت درآمد. و مقاومت موفق شد سرورهای اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه بیاورد. که در این سرور ها نام بسیاری از جاسوسان اسرائیل حتی جاسوس های داخل ایران وجود داشت.

بخش‌هایی از توضیحات او به شرح زیر است:

در میان اسرا شمار قابل توجهی از زنان، کودکان، کهنسالان و بیماران هستند. ما به سخنان و مواضع منافقانه غرب می رسیم که خواستار آزادی ۲۵۰ اسرائیلی نظامی هستند. و این درحالی است که تمام مردم فلسطین سالهاست در حصر اسرائیل به سر می برند.

این عملیات نشان داد اسرائیل به تنهایی قادر به ادامه حیات نیست. حتی شاهد حضور بایدن در اتاق عملیات جنگ رژیم صهیونسیتی بودیم. جامعه اسرائیل تا قبل از هفت اکتبر به ساختار اطلاعاتی خود اطمینان داشت. و این اطمینان بعد از عملیات سلب شد.

اسرائیل این عملیات خود را شمشیر های آهنین نامید. اما خون کودکان فلسطینی بر آن پیروز شد. این رژیم به دنبال پیروزی است. چون در غیر این صورت عوامل آن به مسلخ خواهند رفت. و پس از جنگ غزه هم مشکلات داخلی آنها بیشتر می شود.

ما هم اکنون به دنبال آتش بس دائم هستیم. تا این عملیات تبدیل به یک فتح بزرگ و نابودی برای اسرائیل شود.

ایرنا

سیاسی
شناسه : 391551
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا