۳ دستگاه بسته بندی پر فروش در بازار ایران از نگاه تیم البرز ماشین کرج

دستگاههای بسته بندی در سالهای اخیر توانسته اند از تکنولوژی ویژه ای برای بسته بندی هر چه بهتر و با سرعت بالا برای بسته بندی مواد گوناگون برخوردار شوند. این دستگاهها با استفاده علم روز و دنیای کامپیوتر از رشد قابل قبول و تنوع بسیار خوبی برخوردار شده اند. در گذشته اکثر محصولات بصورت فله به بازار ارائه میشدند و همین امر میتوانست مشکلات زیادی را در زمینه بهداشت و ارائه محصولات در هر مکانی بوجود بیاورد. با طراحی و عرضه دستگاههای بسته بندی با کیفیت شاهد این هستیم که هر روز به تعداد محصولات بسته بندی شده توسط این دستگاهها افزوده میشود و محصولات متنوعی را در قفسه فروشگاهها بصورت بسته بندی شاهد هستیم. دستگاههای بسته بندی توانسته اند در این سالها با سرعت و دقت بالا عملیات بسته بندی را انجام دهند و البته که هر روز به تعداد این نوع دستگاهها افزوده میشود و شاهد طراحی و ساخت دستگاههای متنوعی برای بسته بندی محصولات هستیم. در این مطلب تلاش میکنیم تا شما را با ۳ دستگاه بسته بندی پرکاربرد و البته پرفروش بازار ایران آشنا کنیم تا بتوانید در صورت نیاز برای خرید آن ها اقدام کنید.

انواع دستگاه بسته بندی کدام است؟

اگر بخواهیم دستگاه بسته بندی را به انواع مختلفی تقسیم کنیم میتوانیم از چند منظر این نوع دستگاهها را تقسیم بندی کنیم. دستگاههای بسته بندی میتوانند به دستگاههای بسته بندی پودری، مایع و گرانولی تقسیم شوند که البته هر کدام از این دستگاهها انواع مختلفی دارند و از قابلیت های متفاوتی برخوردار هستند. دستگاههای بسته بندی پودری معمولا از دقت بالاتری به نسبت دستگاههای بسته بندی گرانولی برخوردار هستند و با توجه به نوع محصول طراحی و ساخته میشوند. دستگاههای بسته بندی مایع نیز از تفاوتهایی به نسبت دستگاههای بسته بندی پودری و گرانولی برخوردار هستند. این نوع دستگاهها میتوانند برای بسته بندی مایعات مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاههای بسته بندی از نظر میزان وزن قابل بسته بندی نیز از تفاوت هایی برخوردار هستند که میتواند باعث بروز تفاوت هایی بین دستگاهها شود. در ایران شرکت های زیادی در زمینه طراحی و ساخت دستگاههای بسته بندی فعالیت میکنند که در این بین شرکتی با نام البرز ماشین کرج یکی از معتبرترین برند های موجود در بازار ایران است که در این مطلب ۳ دستگاه پرفروش در حوزه بسته بندی را از دیدگاه این شرکت به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دستگاه بسته بندی دوی پک

دستگاه بسته بندی دوی پک یکی از دستگاههای بسته بندی جدید و البته بسیار پرکاربرد در بازار ایران است که توانسته با استفاده از نیروی پنوماتیک به بسته بندی پاکت های آماده بپردازد. این دستگاه در گذشته نمونه ایرانی نداشت. ولی با استفاده از دانش داخلی و متخصصان ایرانی در شرکت مذکور اقدام به طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی پاکت ایستاده یا سه بعدی توسط شرکت فوق انجام گرفت. این دستگاه در رده دستگاههای پرفروش بالا در ایران قرار گرفته است و توانسته برای بسته بندی انواع مختلفی از محصولات غذایی و دارویی مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاه بسته بندی دوی پک قادر است تا هر نوع پاکت آماده ای را به آسانی و با سرعت بالا با مواد مورد نظر پر و بسته بندی کند. دستگاه بسته بندی دوی پک یکی از دستگاههای بسیار کاربردی در صنایع غذایی و دارویی در راستای بسته بندی محصولات گراولی، پودری و مایع است. با انجام تغییراتی در ساختار این دستگاه میتوان از این دستگاه برای بسته بندی محصولات متنوع استفاده کرد. عملیات بسته بندی در این دستگاه بصورت تمام اتوماتیک انجام میگیرد و نیاز به استفاده از اپراتور در راستای تکمیل عملیات بسته بندی نیست. این دستگاه از تولیدات اختصاصی شرکت البرز ماشین کرج میباشد.

دستگاه بسته بندی ساشه ۵ کاره

ابتدا اجازه دهید کمی راجع به ساشه و این نوع بسته بندی به شما بگوییم. ساشه در حقیقت همان بسته بندی های تک نفره ای است که در بازار برای بسته بندی سس های تک نفره و محصولات پودری نظیر فلفل، نمک و… مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه بسته بندی ساشه میتواند این نوع بسته بندی ها را در وزن های ۲ تا ۲۰۰ گرمی انجام دهد. بسته بندی محصولات پودری، گرانولی و مایع توسط دستگاه بسته بندی ساشه انجام میگیرد. این نوع دستگاهها، بسته به نوع محصول طراحی و ساخته میشوند. دستگاههای بسته بندی ساشه یکی از پرفروش ترین انواع دستگاههای بسته بندی در بازار ایران هستند که از بازار بسیار خوبی برخوردارند و میتوانند برای بسته بندی انواع مواد مورد استفاده قرار بگیرند.

با طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی ساشه ۵ کاره توسط شرکت مذکور شاهد این هستیم که میتوان محصولات مایع و پودری را بصورت بسته بندی های مدادی، هرمی و سه طرف دوخت و با استفاده از یک دستگاه انجام داد. این دستگاه میتواند هزینه های تولید را تا حد زیادی کاهش دهد و باعث میشود تا در میزان فضای اشغالی و نیز کاهش نیروی کار نیز موثر باشد. همین امر میتواند هزینه های تولید را تا حد زیادی کاهش دهد و باعث افزایش قدرت رقابت تولید کننده در بازار شود. دستگاه بسته بندی ساشه ۵ کاره نیز در رده دستگاههای بسته بندی پرکاربرد در بازار ایران است.

دستگاه بسته بندی دوی پک

دستگاه بسته بندی توزین دار مکانیکی

دستگاه های بسته بندی توزین دار یکی از پرفروش ترین انواع دستگاههای بسته بندی در بازار هستند که میتوانند هر نوع محصول گرانولی نظیر حبوبات، قند، غلات و… را بسته بندی کنند. این دستگاهها با استفاده از بخش توزین اقدام به وزن کشی و سپس پر کردن سلفون ها با استفاده از محصول مورد نظر میکنند. دستگاههای بسته بندی توزین دار میتوانند در انواع مدل های تک، دو، چهار و شش توزین طراحی و ساخته شوند. دستگاه های بسته بندی توزین دار در گذشته با استفاده از نیروی پنوماتیک به کار میپرداختند. ولی با طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی تمام مکانیک توسط شرکت البرز ماشین کرج شاهد این هستیم که دستگاهی با کیفیت و بدون نیاز به کمپرسور باد طراحی و ساخته شده است. این دستگاه قادر است تا با استفاده از قدرت مکانیک و بدون نیاز به کمپرسور باد به بسته بندی محصولات بپردازد. استفاده از نیروی مکانیک به جای فشار باد باعث میشود تا حساسیت های موجود در دستگاههای پنوماتیکی از بین برود و طول عمر دستگاه از افزایش چشمگیری برخوردار شود. این دستگاه قادر است تا به بهترین شکل ممکن برای بسته بندی هر نوع ماده گرانولی مورد استفاده قرار بگیرد.

نکات مهم درباره دستگاههای بسته بندی

امیدواریم تا اینجا توانسته باشیم چند نمونه از دستگاههای بسته بندی پر فروش در بازار ایران را به شما معرفی کرده باشیم. چنانچه قصد خرید این نوع دستگاهها را دارید باید دقت کنید تا این دستگاهها را حتما از برند های معتبر بازار تهیه کنید. حتما دقت کنید تا دستگاه بسته بندی خریداری شده از گارانتی معتبری برخوردار باشد تا بتوانید در طول مدت تولید در صورت بروز هرگونه مشکلی از خدمات آن بهره مند شوید. قبل از خرید دستگاه حتما با هماهنگی شرکت تولیدی اقدام به تست و بسته بندی محصول مورد نظر خود کنید تا بتوانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در زمینه ماشین آلات بسته بندی در اختیار شما قرار داده باشیم. خوشحال میشویم تا در صورت داشتن تجربه کافی در زمینه ماشین آلات بسته بندی، نظرات و تجربیات خود را با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید. 

 

خواندنی

شناسه : 391671
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا