آتش «بدون» بس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کردند که مذاکرات برای برقراری مجدد آتش‌بس با حماس به بن‌بست رسیده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به بن‌بست رسیدن مذاکرات غیرمستقیم قطر برای دستیابی به یک توافق. آتش‌بس میان این رژیم و مقاومت فلسطین خبر دادند.

در همین راستا، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد. داوید بارنیا رئیس موساد به اعضای هیئت «اسرائیل» در قطر دستور داده است. تا به تل‌آویو بازگردند و این تصمیم درپی منتهی شدن مذاکرات به بن بست اتخاذ شد.

رژیم صهیونیستی صبح جمعه دهم آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز. بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرد.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز اعلام کرد. از زمان ازسرگیری تجاوز به غزه از روز جمعه تا کنون ۱۹۳ فلسطینی شهید و ۶۰۰ تن دیگر مجروح شدند. بدین ترتیب آمار کلی شهدا از زمان آغاز تجاوزات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر رسیده است.

سیستم بهداشتی را هدف قرار می‌دهند

وی شمار کلی مجروحان تجاوزها به نوار غزه را ۴۰ هزار و ۶۵۲ نفر اعلام و اضافه کرد. ۷۰ درصد قربانیان این تجاوزهای رژیم صهیونیستی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. اشغالگران به شکل عمده سیستم بهداشتی را هدف قرار می‌دهند. تا آنها را از کار بیندازند و ۸۰ هزار نفر در شمال نوار غزه بدون غذا و دارو هستند. و بمباران‌ها جانشان را تهدید می‌کند.

القدره همچنین تصریح کرد: برخلاف ادعای اشغالگران، هیچ مکان امنی در کل نوار غزه وجود ندارد.

منبع: ایرنا

سیاسی
شناسه : 392117
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا