مدارس البرز فردا غیر حضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به کاهش کیفیت هوا مقاطع دبستان و متوسطه اول استان به غیر از طالقان فردا غیرحضوری شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، معاون استاندار البرز اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، فردا دوشنبه ۱۳ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقاطع دبستان و متوسطۀ اول استان غیر از طالقان در دو نوبت صبح و عصر بصورت مجازی خواهد بود.

احمد افضلی روز یکشنبه در نشست کمیته اضطرار آلودگی افزود: این تصمیم با توجه به استقرار جو پایدار، روند افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا اتخاذ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از شهروندان درخواست کرد از حضور در فضای باز خودداری کرده و جهت تردد در سطح استان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی با مرخصی کارکنان با اولویت افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، خانم‌های باردار و مادرانی که فرزند زیر هفت سال دارند، موافقت کنند.

گفتنی است غیرحضوری شدن مدارس استثتایی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین عدم فعالیت های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: ایرنا

عمومی
شناسه : 392376
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا