معرفی بهترین مرکز فروش پشم سنگ در تهران

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مرکز فروش پشم سنگ در تهران آشنا کنیم.

برای افرادی که دستی در صنعت و ساخت و ساز دارند، خرید و استفاده از پشم سنگ، مسئله‌ای است که قطعاً به آن برخواهند خورد و این سوال پیش می‌آید که پشم سنگ از کجا بخریم؟ به همین علت است که آنها همواره به دنبال یافتن بهترین مرکز فروش پشم سنگ در تهران هستند.

 اینجا قرار است بگوییم که چطور پشم سنگ خوب بخرید و از مهم‌تر از کجاها بخرید که با صرف کمترین هزینه، بهترین کارایی نصیبتان شود! راستش را بخواهید، عدم آگاهی در این زمینه گاهی حسابی متضررتان خواهد کرد! آگاهی هنگام خرید، بسیار کمک کننده است و می‌تواند باعث شود، هزینه خرید شما تا حد زیادی پایین بیاید. حالا برویم سراغ این که هنگام خرید پشم سنگ چه مسائلی را مدنظر قرار دهیم و بهترین مرکز فروش پشم سنگ در تهران کجاست؟

راهنمای خرید پشم سنگ

پشم سنگ انواع مختلفی دارد. اولین قدم برای خرید پشم سنگ، شناخت این است که چند نوع پشم سنگ داریم و هر کدام، چه کاربری‌ای دارند. انواع مختلف رولی، پانلی و توری‌دار، فله، لوله‌ای و پتویی. این انواع مختلف، گرچه در نهایت، ویژگی‌ها و خصوصیات شبیه به هم دارند، ولی در کاربری متفاوت‌‎اند و شما با توجه به اینکه، از خرید پشم سنگ، چه هدفی را دنبال می‌کنید، باید به مرکز فروش پشم سنگ در تهران مراجعه کنید و از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از پشم سنگ

قبل از آشنایی با مرکز فروش پشم سنگ در تهران بهتر است کمی در مورد مزایای پشم سنگ بدانیم.
اگر با مزیت‌های پشم سنگ آشنا شوید، قطعاً برایتان عجیب نخواهد بود که چرا از آن به عنوان بهترین عایق یاد می‌شود! پشم سنگ به خاطر ویژگی‌های خاص و مفیدی که دارد، مزایای زیادی به هم کرده است و به همین خاطر، همه آن را انتخاب می‌کنند و به دنبال بهترین مرکز پشم سنگ در تهران می‌گردند. در ادامه با برخی از ویژگی‌ها و مزیت‌های سنگ پشم آشنا خواهید شد. 

–    سازگاری پشم سنگ با مصالح دیگر

انواع عایق‌های که تا به حال در دنیا و در کشورهای مختلف ساخته شده‌اند را در نظر بگیرید! جالب است بدانید که از بین همه ی آن‌ها، پشم سنگ بی‌ضررترین است. شاید بگویید که خب، ما که قرار نیست به صورت مستقیم با عایق حرارتی محیط در ارتباط باشیم! درست است. ولی این مسئله زمانی اهمیت پیدا می‌کند که این ماده بی ضرر و سازگار در برخورد با سایر مصالح نیز از خود سازگاری نشان می‌دهد و به آن‌ها ضرری نمی‌رساند. مشاهده شده که برخی از عایق‌ها با ترکیبات نرم کننده روکش‌های کابل برق یا لوله‌های پی وی سی واکنش نشان می‌دهند و به آن‌ها آسیب می‌رسانند.

مزایای پشم سنگ

–    پشم سنگ و مقاومت در برابر حرارت 

ضریب انتقال حرارت پشم سنگ پایین است؛ حتی از سایر رقبای پشم سنگ هم پایین‌تر. و اینجاست که پشم سنگ قدرتش را به نمایش گذاشته و به عنوان عایق حرارتی قدر تری پا به عرصه‌ی عایق‌های حرارتی می‌گذارد. به این صورت گرما را نگه می‌دارد و از انتقال حرارت جلوگیری می‌کند.

–    پشم سنگ؛ یک آتش‌نشان نمونه

اگر یک آتش‌سوزی اتفاق بیفتد؛ به‌جز آتش‌نشان‌هایی که با تماس سایرین در صحنه حاضر می‌شوند، هیچ کاری از هیچ کسی برنمی‌آید! البته به جز عایق‌حریق‌هایی مثل پشم سنگ. پشم سنگ علاوه بر اینکه عایق حرارتی است، در زمینه عایق حرارتی هم غوغا می‌کند. پشم سنگ مانع از انتقال حریق به سایر قسمت‌های ساختمان و محلی خواهد شد که در آن از پشم سنگ استفاده شده است. با استفاده از پشم سنگ به عنوان عایق، یک آتشنشان خصوصی استخدام خواهید کرد که در مواقع نیاز، موجب جلوگیری از خسارات جانی و مالی ناشی از آتش‌سوزی می‌شود. 

–    عایق استریل شده و بهداشتی به نام پشم سنگ

تجمع انواع قارچ، میکروب و باکتری یکی از مشکلاتی است که ممکن است برخی از مصالح با خود داشته باشند. در رابطه با پشم سنگ، به خاطر اینکه در دمای بسیار بالا تهیه می‌شود، کاملا استریل شده است و هم‌چین معضلاتی با خود به همراه ندارد. همچنین، از چند منظر دیگر نیز بهداشتی بودن خود را ثابت می‌کند. اول اینکه برای سلامت ضرر ندارد و باعث آسیب به پوست نمی‌شود و ایجاد سوزش نمی‌کند و حتی برای ریه هم ضرری ندارد. دوم اینکه حتی اگر آتش بگیرد، ترکیبات سمی و دود از خود متصاعد نخواهد کرد. این‌ها همه دست به دست هم داده تا پشم سنگ، ماهیتی بهداشتی به خود بگیرد. 

برای چه کارهایی از پشم سنگ استفاده کنیم؟

برای چه کارهایی از پشم سنگ استفاده کنیم؟ توجه به مزیت‌های پشم سنگ تا حدودی می‌تواند کاربری آن را مشخص کند. پشم سنگ در صنایع مختلف استفاده می‌شود و بیشتر به عنوان عایق حرارتی و صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  
استفاده از پشم سنگ در استودیو، ماینر، در کشاورزی و کاشت گیاه، کشت هیدروپونیک، در ساخت درب‌های ضدسرقت، در قسمت کف و دیوارهای مشترک بین واحدهای ساختمان و دیوارهایی که طرف آن‌ها محیط بیرون است و همچنین در سقف‌های شیروانی منازل مسکونی و ساختمان‌های صنعتی رایج است. حالا اینکه پشم سنگ از کجا بخریم؟ در ادامه به این مسئله خواهیم پرداخت.

پشم سنگ از کجا بخریم

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پشم سنگ

علاوه بر مواردی که در تهیه هر مصالحی، روی قیمت تأثیر گذارند؛ مثل ابعاد، وزن و ضخامت و… می‌توان گفت که دو فاکتور روکش و الیاف پشم سنگ، از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پشم سنگ هستند. 
همچنین، کیفیتی که پشم سنگ دارد هم روی قیمت آن اثر می‌گذارد. پشم سنگ خوب و باکیفیت، قطعاً از پشم سنگ بی کیفیتی که خیلی از کارخانجات در حال تولید آن هستند و به سرباره معروف است، متفاوت بوده و بیشتر است. پشم سنگ سرباره، با استفاده از ضایعات پشم سنگ ساخته می‌شود و مستقیماً از سنگ بازالت تهیه نمی‌شود. پشم سنگ سرباره، نمی‌تواند خاصیت و کارایی خود را برای طولانی مدت حفظ کند و بعد از مدتی، ویژگی‌هایش را از دست داده و حتی به مرز پودر شدن می‌رسد و پودر خواهد شد. به همین خاطر است که پاسخ به این سوال که پشم سنگ از کجا بخریم، خیلی مهم است.

پشم سنگ از کجا بخریم؟

خرید پشم سنگ، باید به صورت مستقیم صورت بگیرد. به خاطر همین است که خیلی از افراد، به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز فروش پشم سنگ در تهران هستند. بهتر است به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط برقرار کنید و محصول مدنظر خود را با قیمت پایین تهیه نمایید. گروه صنعتی سالار فایبر گلاس یکی از مراجع معتبر در زمینه تهیه پشم سنگ است که بستر خرید اینترنتی را به واسطه سایت www.salarfiberglass.com برای راحتی و سهولت خرید پشم سنگ برای تمامی مشتریان فراهم کرده است. علاوه بر آن، امکان مشاوره و راهنمایی رایگان را نیز در اختیار مشتریانش قرار داده تا بتوانند بهترین محصول و متناسب‌ترین گزینه را که به کارشان می‌آید از بین موارد مختلف انتخاب کنند.

خرید حضوری از مرکز فروش پشم سنگ در تهران

بسیاری از افراد به دلایل مختلف تمایلی به انجام خرید اینترنتی ندارند. برای این گروه خرید به صورت حضوری با رضایت درونی بیشتری همراه است. اگر بخواهید به صورت حضوری خرید کنید، در ابتدا بازارهای محلی محل زندگی خود را چک کنید و سپس از بازارهای اصلی استعلام قیمت بگیرید. از جمله مرکز فروش پشم سنگ در تهران می‌توان موارد زیر را نام برد: بازار آهن، واقع در جنوب بزرگراه آزادگان، محله پامنار تهران

کلام آخر
حالا در انتها به نظر شما پشم سنگ از کجا بخریم؟ بهتر است مرکز فروش پشم سنگ در تهران را که انتخاب می‌کنیم، مرجع معتبری باشد تا محصول باکیفیت بالا به شما تحویل دهد. خرید محصول باکیفیت هم از لحاظ کارایی بهتر است و هم در طولانی مدت، با حفظ کارایی از لحاظ اقتصادی کارآمدتر است. 

خواندنی

شناسه : 392649
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا