حضور ایران خودرو در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، وزیر اقتصاد اوراسیا و شماری از مقامات تجاری و اقتصادی از کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و عمان و با مشارکت صنایع مختلف کشور از جمله خودروسازی و حضور فعال گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف نمایش توانمندی‌های خود در زمینه تولید و توسعه محصول و همچنین افزایش همکاری‌های بین المللی، در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا حضور یافته است.
خودروساز بزرگ کشور محصولاتی نظیر کراس اوور ری‌را برقی، تارا V۴ بنزینی و موتور توربو شارژ EF۷ را در غرفه خود واقع در سالن خلیج فارس محل دایمی نمایشگاه‌ بین المللی تهران در معرض بازدید عموم قرار داده است.
همچنین توانمندی این گروه صنعتی در حوزه لجستیک شامل حمل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و حمل ترکیبی در حوزه داخلی و بین‌المللی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
شرکت تام نیز به عنوان بازوی فنی، مهندسی و پیمانکاری ایران‌خودرو، به منظور معرفی خدمات قابل ارایه فنی و مهندسی در بازارهای صادراتی حوزه صنعت خودرو و سایر صنایع در بخش‌های فولادسازی، حمل و نقل ریلی، نیروگاهی و اتوماسیون‌های صنعتی در این نمایشگاه حضور یافته است.
در این نمایشگاه اختصاصی که با تمرکز بر حوزه های مختلف تشکیل شده است، شرکت های ایرانی و خارجی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، انرژی (نفت و گاز و پتروشیمی) و خودروسازی و قطعات حضور یافته اند. هم چنین در حاشیه این نمایشگاه، همایش های تخصصی در زمینه موضوعات تجاری و زیرساختی از جمله حمل و نقل، مسائل پولی و بانکی، گمرکی برگزار می‌شود و موافقت نامه های تجاری، همکاری های علمی، گردشگری و دانش بنیان به امضا می رسد.
گفتنی است، دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با هدف توسعه روابط اقتصادی، عملیاتی شدن تجارت ایران با پنج کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و آشنا شدن تجار و تولید کنندگان کشورهای روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان با تجار و تولیدکنندگان ایرانی، با حضور مقامات کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد بود‌.


منبع: ایکوپرس

خودرو
شناسه : 392681
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. بعد از ۱۸ سال وعده و وعید با ۲/۵ ساعت سرفاصله قطارو انتظار کشنده وتلف شدن وقت مردم مترو نیمه کاره اس با این وضعیت ایکاش اصلا افتتاح نمیشد ومنت آن بر سر مردم فرودست و حاشیه نشین پرند بار نمیگردید رئیس جمهور گفت در دوخط رفت و برگشت ساخته شده که باز هم دروغ از آب‌ درآمد و فقط یک خط و سرعت قطار زیر ۵۰ کیلومتر است و کرایه آن ۵ برابر خط کرج محاسبه و تعیین شده این است معنای عدالت اجتماعی؟ مردم محروم پرند از هر جهت به حال خود رها شده اند نه فضای سبز کافی نه بازار میوه وتره بار نه وجود ادارات دولتی و بازرسی گران فروشی گسترده نسبت به شهرهای همجوار و بار گذاری جمعیت بیش از ظرفیت امکانات پرند را با مشکلات زیادی مواجه نموده شهری با ۴۰۰ هزار نفر بدون فرماندار وبخشدار و نماینده و سایر مسئولین دوایر و ادارات چه کسی باید به مشکلات مردم‌ رسیدگی نماید اغلب بانک‌ها در پرند شعبه ندارند بیمارستان دولتی وجود ندارد و چند درمانگاه کوچک جوابگوی جمعیت انبوه و روزافزون پرند نمی‌باشد شهر در موقعیت بن بست بوده و فقط یک ورود و خروج سمت تهران دارد از جهت غربی و شمالی به هیچ جا راهی ندارد و شهری یکطرفه است به ملارد و شهریار که درفاصله ۲۰ و ۲۵ کیلومتری شمال پرند قرار دارند جاده مستقلی نیست همه راه‌ها به اتوبان تهران ساوه محدود شده و عملا شهر از نظر پدافند عامل بسیار محدود و بن بست است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا