زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ۳۰ درصد پاداش بازنشستگان ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۱۵ آذر خبر داد و ابراز امیدواری کرد مابقی پاداش نیز تا پایان امسال پرداخت شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از آموزش و پرورش، علی فرهادی روز سه‌شنبه درباره پرداخت پاداش بازنشستگان اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه رویکرد مثبتی نسبت به فرهنگیان دارد. با تلاش و پیگیری مجدد به محض تامین منابع، باقیمانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز خواهد شد.

وی افزود: معلمان تازه استخدام شده و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان بنا بر شایستگی‌هایی که کسب کرده‌اند، در مسیر رتبه‌بندی قرار گرفته‌اند. نیز همه اعتراض‌ها بررسی شده و احکام جدید آنها صادر شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره توزیع شیر در مدارس، گفت: رئیس جمهور برای این مهم دستور ویژه‌ داد. چون اجرای این طرح چند سال متوقف بود. نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. اما اکنون ۲۱ استان قرارداد صد در صدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرایند توزیع آغاز شده است.

فرهادی ادامه داد: تا پایان آذر این استان‌ها، به طور کامل به توزیع شیر در مدارس ابتدایی خواهند پرداخت. با توجه به اینکه باید این شیرها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرا دما تهیه شوند. نیاز است پس از بسته‌بندی به مدت ۲ هفته در محیطی نگهداری شوند که قدری تاخیر به خاطر این مسائل بوده است.

اقتصاد نیوز

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 392852
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا