رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام ایرانی و خارجی ۲۰۲۳

رکورد بیشترین لایک های اینستاگرام ایرانی و خارجی در سال 2023 در اختیار کیست؟ مزایای خرید لایک اینستاگرام چیست؟ خرید لایک اینستاگرام ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت از مای ممبر

هر چند برخی افراد به سختی توانسته‌اند آمار لایک های متعددی نظیر ۱۰۰۰ یا ۵۰۰۰ و… برای پست‌های خود در اینستاگرام بدست آورند، اما دیگران موفق به کسب نزدیک به چند میلیون لایک برای یک پست شده‌اند. این امر ما را وادار به بررسی می‌کند که کدام نوع پست‌های اینستاگرامی توانسته‌اند رکورد بیشترین تعداد لایک را کسب کنند؟ از آنجا که اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های فضای مجازی در ایران و سایر کشورها محسوب می‌شود، سلبریتی‌ها و واینرها فعالیت فراوانی در این فضا داشته و نه تنها به تعداد فالوورهای میلیونی دست یافته‌اند، بلکه توانسته‌اند به تعداد لایک‌های میلیونی نیز برسند. در ادامه به بررسی بیشترین تعداد لایک های ایرانی و خارجی بدست آمده توسط اشخاص معروف اینستاگرام خواهیم پرداخت، با مای ممبر همراه باشید.

خرید لایک اینستاگرام ایرانی و خارجی

برای دستیابی به تعداد قابل توجهی از لایک‌ها در اینستاگرام، راهکارهای متعددی وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. از جمله محبوب‌ترین این راهکارها، خرید لایک اینستاگرام بود. خرید لایک اینستاگرام یکی از راهبردهای قدرتمند برای افزایش تعاملات شما در این پلتفرم اجتماعی است. ارائه خدمات خرید لایک اینستاگرام به قیمت مناسب، ترغیب‌کننده‌ترین عامل برای جذب توجه بیشتر به پست‌های شما می‌شود. تأثیرگذاری و ارزانی خرید لایک اینستاگرام، عاملی است که افراد زیادی را به سوی استفاده از این سرویس هدایت کرده است. این روش نه تنها به شما کمک می‌کند تا در اینستاگرام برجسته شوید، بلکه احتمال تعاملات بیشتر و جذب فالوورهای جدید نیز افزایش می‌یابد.

خرید لایک خارجی اینستاگرام مناسب چه افرادی است؟

لایک‌های خارجی، برای افرادی که می‌خواهند محتوای خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند و به دید کاربران خارج از ایران برسانند، اهمیت زیادی دارد. این اصطلاح همچنین به عنوان لایک بین‌المللی شناخته می‌شود. دو دسته اصلی از کاربران از این خدمات بهره‌مند می‌شوند:

  • گروه اول، افرادی هستند که به دنبال افزایش بازدید پست‌های خود در بین کاربران جهانی هستند و بنابراین به خرید لایک خارجی ترغیب می‌شوند. این افراد به ارتقاء بازدید پست‌هایشان در میان جامعه جهانی اهمیت می‌دهند و لایک‌های خارجی این امکان را به آن‌ها می‌دهد.
  • گروه دوم، افرادی هستند که به دلیل هزینه مناسب لایک‌های خارجی، به خرید آن می‌پردازند. برای این دسته از کاربران، تعداد لایک بیشتر از ملیت پروفایل‌های لایک‌زن مهم است و این افراد از لایک‌های خارجی به عنوان یک راهکار مقرون به صرفه برای افزایش تعاملات و نمایش بیشتر در اینستاگرام بهره می‌برند.
  • همچنین، می‌توان گفت که لایک‌های خارجی می‌توانند در مسابقات اینستاگرامی نیز به کار روند. به دلیل هزینه مناسب این خدمات، برخی از پیج‌های فعال اینستاگرام از لایک‌های خارجی به‌منظور جلب توجه و افزایش تعداد لایک‌های پست‌هایشان بهره می‌برند.

مزایای خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام به عنوان یک استراتژی حرفه‌ای برای توسعه حضور آنلاین، از مزایای فراوانی برخوردار است. این اقدام نه تنها به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با تأثیر بیشتر، تعداد لایک‌های پست‌هایتان را افزایش داده و جلب توجه بیشتری را در میان جامعه مجازی داشته باشید، بلکه اثرات ارتباطی و بازاریابی عمیق‌تری را نیز به ارمغان می‌آورد. با خرید لایک، شما امکان دستیابی به اعتبار و اعتماد در میان مخاطبان خود را دارا می‌شوید. تعداد زیادی لایک نه تنها نمایانگر جذابیت محتوای شماست، بلکه به مخاطبان احساس اعتماد و مشارکت فعال را القا می‌کند. این افزایش اعتماد به نوبه‌ی خود، میزان تعاملات کاربران را افزایش داده و از موثرترین راهکارها در جهت تقویت حضور شما در دنیای اینستاگرام می‌باشد.

برخی روش های افزایش لایک اینستاگرام

برخی روش های افزایش لایک اینستاگرام

برای افزایش تعداد لایک در اینستاگرام، می‌توانید:

  • به تولید محتوای ترند و نوآورانه توجه کنید و از ایده‌های خود بهره بگیرید تا پست‌های منحصر به فرد و با جذابیتی ارائه دهید.
  • علاوه بر این، از کاورهای جذاب و تصاویر متفاوت استفاده کرده و مخاطبان را به ورود به پست‌های خود تشویق کنید.
  • برای افزایش جذابیت پست‌هایتان، از نرم‌افزارهای کاربردی مانند Canva یا Adobe Spark برای طراحی گرافیک‌های جذاب استفاده کرده و از دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای برای تولید محتوای با کیفیت بالا استفاده نمایید.
  • همچنین، به آنالیز بهترین زمان انتشار پست‌ها پرداخته و در زمان‌های استراتژیک واژه‌های جذاب و استفاده کرده و ارتباط مستقیم با دنبال‌کنندگان خود را تقویت کنید.
  • در نهایت، با استفاده از کپشن‌های جذاب و خلاقانه، ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان خود برقرار کنید.

رکورد بیشترین لایک اینستاگرام در جهان توسط تخم مرغ شکسته شد!

رکورد بیشترین لایک اینستاگرام در جهان توسط تخم مرغ شکسته شد!

در ژانویه ۲۰۲۲، رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام متعلق به تصویری از اسب سفید با کمربند اطراف گردنش به نام “Dolly” متعلق است. این تصویر توسط کاربر معروف “world_record_egg” یا “تخم مرغ رکورد دنیا” در ژانویه ۲۰۱۹ به اشتراک گذاشته شد و به سرعت توانست رکورد بیشترین لایک را در اینستاگرام را به دست آورد.

بیشترین لایک اینستاگرام در ایران

  • پست تبریک تولد فرشته حسینیدر جشن تولد فرشته حسینی، بازیگر برجسته افغانستان، پستی به وسیله نوید محمدزاده در اینستاگرام منتشر شد. این پست عاشقانه، با بیش از ۳ میلیون لایک، رکورد بیشترین لایک پست اینستاگرامی در ایران را به خود اختصاص داد.
  • پست سرنا امینی: سرنا امینی، یکی از واینرهای معروف اینستاگرام ایران، با کلیپ‌های خنده‌دار خود موفق به جلب توجه شده است. یک پست طنز سرنا امینی با نزدیک به ۲.۶ میلیون لایک، به عنوان یکی از لایک‌خورترین پست‌های اینستاگرام در ایران شناخته شد.
  • پست هادی چوپانهادی چوپان، ورزشکار معروف بدنسازی در ایران، با یک پست زیبا درباره عضلات شگفت‌انگیز خود نزدیک به ۲.۵ میلیون لایک جلب کرد و به یکی از پست‌های مهم اینستاگرام ایرانی تبدیل شد.
  • پست حسن یزدانیحسن یزدانی، کشتی‌گیر محبوب ایرانی، با یک پست درباره رقابت با تیلور آمریکایی، نزدیک به ۲ میلیون لایک را به دست آورد و این پست به یکی از پست‌های موفق اینستاگرام ایران تبدیل شد.
  • پست رضا بهرامرضا بهرام، خواننده محبوب ایران، با یک پست انسانی به همدردی با مردم افغانستان، توانست نظر نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر را جلب کرده و شناخته شد.

بیشترین لایک اینستاگرام در خارج

  1. پست جسته دواین ریکاردو اون فرویجسته دواین ریکاردو اون فروی، رپر مشهوری بود که اکنون در بین ما نیست، اما پست او همچنان به عنوان یکی از پست ‌های بیشترین لایک اینستاگرامی محسوب می‌شود. این پست تا کنون نزدیک به ۲۹ میلیون لایک جلب کرده است.
  2. پست ازدواج آریانا گراندهآریانا گرانده، یکی از شخصیت ‌های معروف اینستاگرام با بیش از ۲۳۰ میلیون فالوور، در سال ۲۰۲۱ با دالتون گومز ازدواج کرد. پست مرتبط با این ازدواج توانست حدود ۲۶ میلیون پانصد هزار لایک را به خود اختصاص دهد.
  3. پست باردار شدن همسر رونالدوکریستیانو رونالدو با بیشترین فالوور در اینستاگرام، با یک پست مرتبط با بارداری همسرش، توانست حدود ۲۴ میلیون لایک جلب کند و این پست به یکی از محبوب‌ترین پست‌ های او تبدیل شد.
  4. پست رنگ موی خاص بیلی آیلیشبیلی آیلیش، خواننده موفق جوان، با یک پست مرتبط با رنگ جدید موهایش نزدیک به ۲۳ میلیون لایک جلب کرد و این پست به یکی از پست‌های مهم اینستاگرام ایرانی تبدیل شد.
  5. پست باردار شدن کایلی جنرکایلی جنر، با یک پست مرتبط با بارداری خود، توانست حدود ۲۲ میلیون لایک را جلب کند و این پست از جمله پست‌های محبوب او محسوب می‌شود.

سایر پست‌ها با بیشترین لایک

  • پست قرارداد لئو مسی با پاری‌سن‌ژرمن با ۲۱ میلیون و ۹۸۳ هزار لایک
  • پست بیلی آیلیش با یک پوشش خاص با ۲۱ میلیون و ۸۶۴ هزار لایک
  • پست لئو مسی و عکس او با جام قهرمانی آمه‌ریکا با ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار لایک

معرفی تیم مای ممبر

تیم مای ممبر، به عنوان یک تیم حرفه‌ای در حوزه خدمات افزایش فعالیت اجتماعی، ارائه‌دهنده خدمات خرید لایک اینستاگرام، همچنین فروش لایک اینستاگرام ایرانی و خارجی، خرید اکانت مجازی، خرید فالوور واقعی فعال واقعی، خرید ممبر گروه تلگرام و سایر خدمات مرتبط می‌باشد. تیم مای ممبر با بیش از تجربه و دانش گسترده در زمینه افزایش تعاملات اجتماعی، تضمین می‌کند که مشتریان با بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی پس از فروش و مشاوره‌های حرفه‌ای، به بهترین نتایج دست یابند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات متنوع تیم مای ممبر، می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از تخصص و تجربه ما در راستای رسیدن به اهداف شما بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

۱. آیا خرید لایک ایرانی یا خارجی می‌تواند برای حساب اینستاگرام مفید باشد؟

پاسخ این سوال مثبت است؛ خرید لایک ایرانی یا خارجی می‌تواند باعث افزایش تعداد لایک‌ها، اعتبار و جذابیت حساب شما شده و در نتیجه به جذب فالوورها و توجه بیشتر دیگر کاربران منجر شود.

۲. آیا خرید لایک ایرانی یا خارجی می‌تواند به حساب اینستاگرام آسیب بزند؟

با استفاده از خدمات معتبر، مانند مای ممبر، خرید لایک ایرانی یا خارجی برای حساب شما هیچ آسیبی نمی‌زند چرا که این تیم مشاوره پس از فروش و خدمات پشتیبانی حرفه ای دارد.

۳. آیا افزایش لایک ها به حساب من افزایش اعتبار می‌دهد؟

بله، افزایش لایک ها به حساب شما افزایش اعتبار می‌دهد و باعث بهبود تصویر و جلب توجه بیشتر کاربران می‌شود.

۴. آیا خرید لایک ایرانی یا خارجی قانونی است؟

خرید لایک ایرانی یا خارجی به طور عمومی قانونی است، اما باید مطمئن شوید که از خدمات معتبر و مجاز استفاده می‌کنید تا مشکلاتی به وجود نیاید.

خواندنی

شناسه : 392896
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا