سولانا با توکن جدید بازار رمزارز را بهم ریخت!

جیتو (Jito)، یک پروتکل دیفای و استیکینگ ساخته‌شده بر بستر بلاکچین سولانا، روز پنج‌شنبه توکن JTO خود را راه‌اندازی و ایردراپ مربوط به این ارز دیجیتال را آغاز کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، طبق گزارش‌ها، در نتیجه این ایردراپ، ۲۲۵ میلیون دلار توکن رایگان میان کیف پول کاربران سولانا در سراسر جهان توزیع شده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین گکو، توکن جیتو در زمان راه‌اندازی در روز پنج‌شنبه با قیمت ۶ دلار آغاز به کار کرد. به این ترتیب، این ارز دیجیتال که اکنون با قیمت حدودا ۳ دلار معامله می‌شود، ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

با این حال، سایر پلتفرم‌ها، از جمله کوین مارکت کپ و کوین بیس، داده‌های متفاوتی را برای JTO ثبت کرده‌اند. این پلتفرم‌ها گزارش می‌دهند که توکن جیتو با قیمتی کمتر از ۲ دلار وارد بازار شد و اکنون که در محدوده ۳ دلار در نوسان است، یک رشد تقریبا ۸۰ درصدی را تجربه کرده است.

در هر صورت، ایردراپ جیتو یک امتیاز قابل‌توجه برای کاربران دیفای اکوسیستم سولانا محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که ارز دیجیتال جیتو در این مدت کوتاه توسط صرافی‌های بزرگی همچون بایننس، کوین بیس، کوکوین، بای‌بیت و غیره، لیست شده است.

همزمان با معرفی و ایردراپ این توکن جدید، قیمت رمزارز SOL نیز یک رشد ۱۴ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و در حال حاضر با قیمت ۷۲٫۵ دلار معامله می‌شود که رکورد سالانه جدیدی برای آن به شمار می‌رود. حجم معاملات ۲۴ ساعته سولانا نیز با یک رشد ۶۷ درصدی، به نزدیکی ۴ میلیارد دلار رسیده است.

ارز دیجیتال
شناسه : 393538
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا