خرید قطعات بدنه پژو ۴۰۵ با بهترین قیمت

پژو 405 خودرو پر مصرف در کشور و ازین خودرو تعداد زیادی در کشور وجود دارد و هنگام تصادفات قطعات بسیاری نیاز دارد. اتفاق جدید در زمینه قطعات خرید قطعات بدنه رنگ شده میباشد که معطلی در گاراژ ها را از بین میبرد.

پژو ۴۰۵ خودرو پر مصرف در کشور و ازین خودرو تعداد زیادی در کشور وجود دارد و هنگام تصادفات قطعات بسیاری نیاز دارد. اتفاق جدید در زمینه قطعات خرید قطعات بدنه رنگ شده میباشد که معطلی در گاراژ ها را از بین میبرد.

انواع نوع رنگ:

دراین مرحله بعد از تهیه قطعه خام ، هنر رنگ آمیزی بیشترین اهمیت را دارد.

به طوری که کیفیت قطعه به همراه کیفیت رنگ مورد استفاده و پاشش استاندارد رنگ بر روی قطعه و همچنین پخت شدن قطعه در کوره های استاندارد، تاثیر به سزایی در کیفیت قطعه نهایی که روی خودرو نصب می شود، دارد.

قطعات کوره ای که مجموعه پارس قطعه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد، اصلی شرکتی (و نه برند های متفرقه) بوده و طبق کد رنگ های شرکت های خودرو سازی در اتاق رنگ شبیه سازی شده این شرکت ها با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی شده و در کوره با دمای ۱۱۰ درجه پخت می شود.

به عنوان مثال کاپوت جلو پژو ۴۰۵ با بهترین کیفیت رنگ طبق کد رنگ اماده ارسال میشود.به طوری که تشخیص فابریک نبودن این قطعات برای کارشناس بسیار سخت خواهد بود.

قطعات بدنه رنگ فابریک:

اما قطعات رنگ فابریک بر خلاف رنگ کوره به عنوان لوازم یدکی توسط خودروسازان ارائه نمی شوند.قطعات رنک فابریک با توجه به کد رنگ از روی اتاق های نو خودرو جدا شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

مشتریانی که به دنبال تهیه این قطعات هستند با ارائه کد رنگ خودروی شان قطعه مورد نظر را تحویل میگیرند.

نکته حائز اهمیت آن است که قطعات فابریک از روی اتاق سال جدا و تحویل میگردد و این یعنی اگر خودروی شما مدل پایین (حدود ۹۷ به قبل) است، تفاوت رنگ قطعه نو و بدنه خودرو مشهود خواهد بود.وعملا تهیه قطعه فابریک برای این خودرو ها توصیه نمی گردد.

توصیه می شود دارندگان این خودروها، با ارائه نمونه رنگ خودرو (مانند قطعه ی درب باک) قطعه رنگ کوره ای تهیه کنند.به این صورت که رنگ فعلی خودرو از روی نمونه رنگ ارسالی، ترکیب شده و پس از آن بر روی قطعه مورد پاشش قرار می گیرد.نتیجه این که پس از اتمام فرآیند کار و نصب بر روی بدنه خودرو، هیچگونه تفاوت رنگی بین بدنه خودرو و قطعه جدید مشاهده نمی شود.

تفاوت قیمت :

موضوع دیگری که مشتریان این قطعات باید بداند ، تفاوت قیمتی بالای قطعه فابریک و کوره ای ست. قیمت قطعات فابریک حدود ۳ برابر قطعات کوره ای میباشد که همین امر باعث میشود که قطعات فابریک برای ماشین های مدل بالا مناسب باشد. به عنوان مثال درب عقب پژو ۴۰۵ فقط برای خودرو های بالای مدل ۹۹ میباشد.

کلیه این قطعات از مجموعه پارس قطعه قابل تهیه میباشد و ارسال به سراسر کشور انجام میگردد.

گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو این قطعات را به عنوان لوازم یدکی و به صورت خام در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در این مرحله بعد از تهیه قطعه خام، هنر رنگ آمیزی بیشترین اهمیت را دارد. به طوری که کیفیت قطعه به همراه کیفیت رنگ مورد استفاده و پاشش استاندارد رنگ بر روی قطعه و همچنین پخت شدن قطعه در کوره های استاندارد، تاثیر به سزایی در کیفیت قطعه نهایی که روی خودرو نصب می شود، دارد. قطعات کوره ای که مجموعه پارس قطعه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد، اصلی شرکتی (و نه برند های متفرقه) بوده و طبق کد رنگ های شرکت های خودرو سازی در اتاق رنگ شبیه سازی شده این شرکتها با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی شده و در کوره با دمای ۱۴۰ درجه پخت می شود.به طوری که تشخیص فابریک نبودن این قطعات برای کارشناس بسیارسخت خواهد.

قطعات رنک فابریک با توجه به کد رنگ از روی اتاق های نو خودرو جدا شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد مشتریانی که به دنبال تهیه این قطعات هستند با ارائه کد رنگ خودروی شان قطعه مورد نظر را تحویل میگیرند نکته حائز اهمیت آن است که قطعات فابریک از روی اتاق سال جدا و تحویل میگردد و این یعنی اگر خودروی شما مدل پایین (حدود۹۷ به قبل) است، تفاوت رنگ قطعه نو و بدنه خودرو مشهود خواهد بود. و عملا تهیه قطعه فابریک برای این خودرو ها توصیه نمی گردد. توصیه میشود دارندگان این خودروها، با ارائه نمونه رنگ خودرو (مانند قطعه ی درب باک) قطعه رنگ کوره ای تهیه کنند.

مانند درب جلو پژو ۲۰۶ به این صورت که رنگ فعلی خودرو از روی نمونه رنگ ارسالی، ترکیب شده و پس از آن بر روی قطعه مورد پاشش قرار می گیرد. نتیجه این که پس از اتمام فرآیند کار و نصب بر روی بدنه خودرو، هیچگونه تفاوت رنگی بین بدنه خودرو و قطعه جدید مشاهده نمی شود. موضوع دیگری که مشتریان این قطعات باید بداند ، تفاوت قیمتی بالای قطعه فابریک و کوره ایست.

خواندنی

شناسه : 394084
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا