ثبات قیمت دیگنیتی در بازار + جدول قیمت

قیمت دیگنیتی پرستیژ پس از ثبت یک هیجان اولیه، به مرحله ثبات رسید. البته بهای آن با نرخ کارخانه حدود نیم میلیارد تومان تفاوت دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، دیگنیتی پرستیژ یکی از محصولات جدید بهمن موتور است. این خودرو طی ماه‌های اخیر وارد بازار شد. پس از ثبت یک هیجان اولیه، به مرحله ثبات رسید. البته همچنان قیمت دیگنیتی پرستیژ با نرخ کارخانه حدود نیم میلیارد تومان تفاوت دارد. این اختلاف تنها از طریق عرضه سنگین خودرو به بازار کاهش خواهد یافت.

جدول قیمت دیگنیتی پرستیژ در بازار، آذرماه ۱۴۰۲:

بهمن موتور تنها در مرحله اول سامانه یکپارچه حضور داشت. پس از آن فراخوان محصولات خود را با تأخیر انجام داد. این تأخیر شامل حال دیگنیتی پرستیژ نیز شد. این خودرو با تأخیر فراوان در پاییز ۱۴۰۲ به دست مشتریان رسید. همانند بسیاری دیگر از خودروهای جدید، این کراس‌اوور نیز با قیمت هیجانی در ابتدا آگهی شد. نرخ‌های اولیه قیمت دیگنیتی پرستیژ در محدوده دو میلیارد و ۲۰۰ الی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قرار داشتند. بااین‌حال، شرایط رکود بازار و عدم تمایل خریداران به خرید این خودرو با اختلاف قیمت بالا، سبب شد تا بهای این خودرو در بازار کاهش یابد.

اکنون قیمت دیگنیتی پرستیژ به کمتر از دو میلیارد تومان کاهش یافته است. همچنین اگر آگهی‌های خریدوفروش این خودرو در پلتفرم‌های آنلاین را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از مالکان تصمیم به فروش این خودرو با روش اقساطی گرفته‌اند. پیش‌بینی می‌کنیم این شرایط حداقل برای کوتاه‌مدت برقرار باشد. به‌ویژه آنکه اکنون رقبای دیگنیتی پرستیژ در سامانه یکپارچه بدون نیاز به نوبت‌دهی عرضه شده‌اند. زمانی که اختلاف قیمت این خودرو با نرخ کارخانه آن به حدود ۱۰۰ میلیون تومان برسد، آنگاه ارزش خرید این خودرو در بازار افزایش پیدا خواهد کرد.

دیجیاتو

خودرو
شناسه : 394361
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا