لیست قیمت سپتیک تانک های پلی اتیلنی شرکت آب سازه

سپتیک تانک های پلی اتیلنی به دلیل تنوع زیاد در ظرفیت و ابعاد، در قیمت های گوناگونی ارائه می شوند. علاوه بر ظرفیت و ابعاد مخازن، فاکتورهای دیگری نیز در محاسبه قیمت سپتیک تانک ها موثر هستند. در ادامه ابتدا نحوه محاسبه قیمت سپتیک تانک های پلی اتیلنی را بررسی کرده و در نهایت لیست نرخ های این محصولات در شرکت آب سازه را ارائه می دهیم.   

نحوه محاسبه قیمت سپتیک تانک پلی اتیلنی

شرکت آب سازه یکی از باسابقه ترین مراکز در زمینه طراحی و تولید انواع سپتیک تانک و سایر تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب به صورت اختصاصی است. کارشناسان این مجموعه ابتدا فاضلاب آنالیز کرده و بر اساس مقدار پساب تولیدی در شبانه روز و مقدار هر یک از پارامترها در نهایت طراحی سپتیک تانک را انجام می دهد. به همین دلیل تجهیزات آب سازه دارای راندمان بالا و کیفیت تضمین شده هستند. مهم تر از همه اینکه، سپتیک تانک های پلی اتیلنی این مجموعه بدون واسطه به خریدار ارائه شده و به همین دلیل از نظر قیمت در سطح ایده آلی قرار دارند.

در لیست قیمت سپتیک تانک تفاوت بسیار زیادی در نرخ ها وجود دارد و دلیل آن، پارامترهای موثر بر قیمت هستند. از اصلی ترین فاکتورها که در محاسبه قیمت این سازه ها نقش دارند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

کیفیت مواد پلی اتیلنی

یکی از مهم ترین فاکتورها در محاسبه قیمت سپتیک تانک ها، کیفیت متریال به کار رفته در بدنه آنها است. مواد پلی اتیلنی دارای تنوع زیادی هستند و نوع مرغوب آنها در تماس با مواد خورنده دچار پوسیدگی نمی شود. علاوه براین، نم و رطوبت از بدنه این مخازن نشت نمی کند. ارائه محصولات پلی اتیلنی با قیمت های بسیار ارزان در اغلب مواقع نشان دهنده کیفیت پایین آنها است.

ضخامت بدنه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در این زمینه، ضخامت بدنه تانک است. ورق های پلی اتیلنی به کار رفته در بدنه این مخازن ضخامت های متفاوتی دارند. این کاملا طبیعی است که هر اندازه ضخامت آنها بیشتر باشد، مقاومت و استحکام بالاتری داشته  به همین نسبت با قیمت بیشتری ارائه می شوند.

ظرفیت سپتیک تانک

سپتیک تانک از مخزن دوبخشی تشکیل شده و برای نگهداری فاضلاب کاربرد دارد. در نتیجه ظرفیت این مخازن باید با مقدار فاضلاب ورودی به آنها تناسب داشته باشد. به همین دلیل است که این تانک ها در ظرفیت های گوناگونی تولید می شوند. هر اندازه ظرفیت مخزن بیشتر باشد، بدون شک متریال بیشتری برای ساخته بدنه آنها استفاده می شود. در نهایت می توان گفت، با بالا رفتن ظرفیت سپتیک تانک، مواد بیشتری برای ساخته آنها استفاده شده و در نهایت قیمت را افزایش می دهد.

هزینه طراحی اختصاصی سپتیک تانک

برخی از شرکت های تولیدکننده سپتیک تانک ها از قبیل آبسازه، محصولات را به صورت سفارشی و بر اساس ویژگی ها و مقدار فاضلاب طراحی و تولید می کنند. در مقابل، گروه دیگری نیز وجود دارند که محصولات را به صورت کلی و بدون در نظر گرفتن نوع فاضلاب و شرایط محیط نصب سپتیک تانک طراحی و تولید می کنند. نوع اول چون طراحی زمان بری داشته و فاضلاب آنالیز و شرایط محیط به طور دقیق بررسی شود، هزینه بیشتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است، افزایش اندک قیمت سپتیک تانک در برابر تاثیر چشمگیر طراحی اختصاصی بر طول عمر آنها قابل چشم پوشی است.

محاسبه قیمت سپتیک تانک پلی اتیلنی

نوع قطعات داخلی

بر اساس میزان کیفیت مورد نیاز از خروجی این تانک ها، نوع و تعداد قطعات داخلی تعیین می گردد. علاوه براین، بر همین اساس تعداد دریچه های بازدید، دیوایدر و بافل ها تعیین می شوند. هر اندازه تعداد این موارد بیشتر باشد، هزینه های ساخت افزایش یافته و در نهایت بر قیمت محصول تاثیر می گذارد.

تعداد واسطه های فروش

نه تنها در محاسبه قیمت سپتیک تانک ها، بلکه هر نوع محصول دیگر نرخ هایی که تولیدکننده اصلی ارائه می دهد با سایر مراکز فروش متفاوت هستند. تولیدکننده ها به دلیل حذف واسطه محصولات خود را با قیمت های مناسب تری ارائه می دهند. در قیمت گذاری سپتیک تانک ها نیز تعداد واسطه ها نقش مهمی دارند و با افزایش آنها نرخ محصول با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید، خرید از تولیدکننده هزینه های نصب و راه اندازی را نیز حذف می کند. چون این قبیل خدمات به صورت رایگان توسط تیم سازنده انجام شده و در نهایت گارانتی ارائه می شود.

علاوه بر موارد فوق، عمق دفنی سپتیک، عمودی یا افقی بودن تانک و ابعاد آن نیز قیمت ها را تغییر می دهد.

لیست قیمت سپتیک تانک

ویژگی های سپتیک تانک آب سازه

محصولات آب سازه در کنار قیمت مناسب، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • طراحی سفارشی
  • تولید مستقیم و ارائه به مشتری بدون واسطه
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تضمین کیفیت متریال به کار رفته در بدنه و سایر بخش ها
  • استفاده از قطعات داخلی باکیفیت
  • قابلیت جا به جایی و نصب در مکان مجدد

لیست قیمت سپتیک تانک پلی اتیلنی

همان طور که اشاره شد، سپتیک تانک ها از نظر قیمت دارای تنوع بالایی هستند. در ادامه لیست قیمت سپتیک تانک های ارائه شده توسط آب سازه را می توانید مشاهده کنید:

ظرفیت

قیمت (ریال)

قطر (mm)

طول (cm)

قیمت سپتیک ۲ متر مکعب

۱۵۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۰۰۰

۲۵۵

قیمت سپتیک ۳ متر مکعب

۲۲۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۲۰۰

۲۷۰

قیمت سپتیک ۴ متر مکعب

۲۵۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۲۰۰

۳۵۳

قیمت سپتیک ۴ متر مکعب

۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۴۰۰

۲۶۰

قیمت سپتیک ۵ متر مکعب

۲۹۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۲۰۰

۴۵۰

قیمت سپتیک ۵ متر مکعب

۳۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۴۰۰

۳۳۰

قیمت سپتیک ۸ متر مکعب

۴۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۴۰۰

۵۲۰

قیمت سپتیک ۸ متر مکعب

۴۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۶۰۰

۴۰۰

قیمت سپتیک ۱۰ متر مکعب

۴۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۶۰۰

۵۰۰

قیمت سپتیک ۱۲ متر مکعب

۵۴۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۱۴۰۰

۷۸۰

قیمت سپتیک ۱۵ متر مکعب

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۰۰۰

۴۸۰

قیمت سپتیک ۲۰ متر مکعب

۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۰۰۰

۶۴۰

قیمت سپتیک ۲۰ متر مکعب

۹۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۵۰۰

۴۵۰

قیمت سپتیک ۳۰ متر مکعب

۱.۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۵۰۰

۶۱۰

قیمت سپتیک ۴۰ متر مکعب

۱.۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۵۰۰

۸۰۰

قیمت سپتیک ۵۰ متر مکعب

۲.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۵۰۰

۱۰۲۰

قیمت سپتیک ۶۰ متر مکعب

۲.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۵۰۰

۱۲۲۵

قیمت سپتیک ۷۰ متر مکعب

۲.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۵۰۰

۱۴۲۰

 

 

خواندنی

شناسه : 394647
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا