قابلیت جذاب جدید در راه استوری اینستاگرام

اینستاگرام امروز از ویژگی‌های بسیار زیادی برای پلتفرم خود و همچنین Threads رونمایی کرده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با کمک این ابزار می‌توانید پس‌زمینه تصاویر خود را براساس دستورات متنی تغییر دهید.

اینستاگرام ابزار هوش مصنوعی جدیدی را در دسترس کاربران آمریکایی خود قرار داده است. با کمک آن می‌توانند بک‌گراند یا پس‌زمینه تصاویر خود را براساس دستورات متنی تغییر دهند.

«احمد الداله»، مدیر بخش هوش مصنوعی مولد متا، این ویژگی را در Threads معرفی کرد. گفت که با کمک این ابزار می‌توانید پس‌زمینه تصاویر خود را در استوری‌ها تغییر دهید. همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است. با وجود این ویژگی آیکون جدیدی به قسمت استوری اضافه شده است.  با انتخاب آن دستوراتی مانند «در حال تعقیب توسط دایناسورها» نمایان می‌شود.

در واقع ابزار با توجه به این دستورات پس‌زمینه عکس شما را تغییر می‌دهید و همچنین می‌توانید خودتان دستورات جدیدی بنویسید.

با هوش مصنوعی اینستاگرام پس‌زمینه تصاویر خود را تغییر دهید

البته ظاهراً زمانی که از این ویژگی استفاده کنید، استوری شما همراه با برچسب «Try it» به دیگران نشان داده خواهد شد. آن‌ها نیز این ابزار را امتحان کنند و همچنین از تغییر پس‌زمینه عکس توسط هوش مصنوعی اینستاگرام اطلاع پیدا کنند.

اینستاگرام امروز از ویژگی‌های بسیار زیادی برای پلتفرم خود و همچنین Threads رونمایی کرده است. از جمله قابلیت‌های جدید این شبکه اجتماعی می‌توان به امکان ارسال نوت‌های ویدئویی ۲ ثانیه‌ای اشاره کرد. همچنین، ابزار دیگری برای تشخیص پست‌های اسپم و کاربران فیک توسط این شرکت در حال آزمایش است.

اسنپ‌چت نیز اخیرا ویژگی را برای مشترکین خود ارائه کرده بود. با کمک آن می‌توانند با هوش مصنوعی تصویر ایجاد کنند. آن را برای دیگران ارسال کنند. امکان تغییر پس‌زمینه تصاویر نیز اوایل سال جاری میلادی به اسنپ‌چت اضافه شده بود تا اینستاگرام حالا دیرتر از رقیب خود آن را به کاربران ارائه کرده باشد.

منبع: دیجیاتو

دانش و فناوری
شناسه : 394899
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا