با این ساعت، بدون گوشی تماس بگیرید

می‌توان با ساعت هوشمند جدید شرکت نویز، بدون نیاز به گوشی هم تماس برقرار کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شرکت هندی نویز از اولین ساعت هوشمند مجهز به eSIM خود برای بازار این کشور رونمایی کرد. به منظور رقابت با ساعت Lunar Pro LTE شرکت boAt. این ساعت که Voyage نام دارد، از طراحی فلزی گرد بهره می‌برد. یک صفحه‌نمایش ۱٫۴ اینچی اولد با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل را در خود جای داده است.

بر اساس بیانیه‌ی نویز، در بخش سلامتی و تناسب‌ اندام، ساعت مورد بحث به قابلیت‌هایی چون پایش ضربان قلب،‌ اکسیژن خون و هم‌چنین خواب و استرس مجهز است. علاوه‌بر این‌ها، وجود GPS داخلی، پایش بیش از صد فعالیت مختلف ارائه شده توسط Voyage را دقیق‌تر می‌کند.

با استفاده از قابلیت eSIM، کاربران قادرند تماس‌ها و پیامک‌های خود را هم روی این ساعت برقرار یا دریافت کنند. به علاوه، به لطف قابلیت بلوتوث، می‌توان به هدفون‌های بی‌سیم نیز متصل شد. نویز به کاربران هندی تا ۳ ماه تماس ۴G رایگان نیز ارائه می‌کند.

پیش خرید با ۱۲ دلار

نویز ادعا می‌کند که با استفاده‌ی معمول، باتری Voyage تا ۷ روز طاقت می‌آورد. اما اگر به قابلیت ذخیره‌ی انرژی روی بیاورید، این مقدار تا ۳۰ روز افزایش خواهد یافت.

قیمت ساعت هوشمند نویز Voyage هنوز مشخص نیست. اما از حالا می‌توان با پرداخت ۹۹۹ روپیه یا ۱۲ دلار آمریکا آن را پیش‌خرید کرد. با این‌ کار ۱۵۰۰ روپیه یا ۱۸ دلار نیز تخفیف شامل حال خریدار می‌شود. این ساعت هوشمند از ۲ دی‌ برای خرید دردسترس خواهد بود.

زومیت

دانش و فناوری
شناسه : 395043
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا