خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در همدان

در حال حاضر، به دلیل تغییرات آب و هوایی و نیز آلودگی هوا و منابع آب، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی برای تأمین آب سالم و پاک، بسیار حیاتی شده است. شهر همدان نیز یکی از شهرهایی است که با مشکلات آلودگی منابع آب مواجه است؛ بنابراین، خرید و قیمت دستگاه‌های تصفیه آب در این منطقه اهمیت زیادی دارد. در این مقاله، به بررسی و مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در همدان می‌پردازیم تا مشتریان بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

در حال حاضر، به دلیل تغییرات آب و هوایی و نیز آلودگی هوا و منابع آب، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی برای تأمین آب سالم و پاک، بسیار حیاتی شده است. شهر همدان نیز یکی از شهرهایی است که با مشکلات آلودگی منابع آب مواجه است؛ بنابراین، خرید و قیمت دستگاه‌های تصفیه آب در این منطقه اهمیت زیادی دارد. در این مطلب، به بررسی و مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در همدان می‌پردازیم تا مشتریان بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

در حال حاضر با روند رشد استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، انتخاب بهترین برند از میان انواع مختلف ممکن است یک چالش برای مصرف‌کنندگان باشد. برندهایی مانند مینروا، سی سی کا و سافت واتر هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارا هستند و برای تصمیم‌گیری مناسب برای خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. در ادامه، به معرفی و مقایسه این سه برند پرداخته خواهد شد تا بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در همدان را برای شما معرفی کنیم.

در حال حاضر برند مینروا یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب می باشد که ساخت کشور تایوان است. این برند ۴ مدل مطرح آب تصفیه کن را معرفی کرده است که عبارتند از :
دستگاه تصفیه آب ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS

دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE

دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G

دستگاه تصفیه آب فرابنفش ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV

پر فرفوش ترین مدل دستگاه تصفیه آب شرکت مینروا، دستگاه ۸ مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه از سیستم تصفیه اسمز معکوس برای تصفیه آب خانگی استفاده می کند که بهترین روش برای کاهش سختی و آلاینده های آب است. فیلتر ممبران این دستگاه مارک آمریکایی فیلمتک می باشد و سایر فیلتر های آن تایوانی اصل هستند و کیفیت جذب بالایی دارند. از دیگر مزایای دستگاه مینروا نماد اصالتآن  است که به خریدار برای تشخیص دستگاه اصل از فیک کمک بسیار زیادی می کند. دستگاه تصفیه آب مینروا گواهینامه ی NSF,FDA را دریافت کرده است و نشان می دهد که دستگاه و آب خروجی آن کاملا سالم و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد.

آب تصفیه کن خانگی ۸ مرحله ای مارک مینروا در مرحله ی اول با فیلتر پرو پیلن رسوبات آب را از بین می برد و با فیلترکربن اکتیو در مرحله ی دوم به حذف کلر و مواد شیمیایی آب می پردازد. در مرحله ی سوم فیلتر پست کربن بو و مزه ی نامطبوع آب و هر ماده ی شیمیایی باقی مانده را از بین می برد. فیلتر ممبران در مرحله ی چهارم املاح و سختی آب را کاهش می دهد و ذرات معلق و ناخالصی های آب را تا ۰۰۰۱/۰ میکرون به دام می اندازد. فیلتر مرحله پنجم بو و زنگ و مزه ی آب را بهبود می دهد و فیلتر مینرال در مرحله ی ششم املاح معدنی که توسط ممبران از بین رفته اند را به آب اضافه و سختی آب را کنترل می کند. فیلتر قلیایی در مرحله هفتم با افزایش PH آب خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد که برای بدن بسیار مفید است و در نهایت با فیلتر اکسیژن ساز سطح اکسیژن آب را بالا می برد که به هیدراته شدن بدن کمک می کند. این فیلتر تصفیه آب همچنین آنتی باکتریال هست و انواع باکتری های آب را بطور کامل از بین می برد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

نوع روش تصفیه، تعداد مراحل و برند دستگاه در قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل تاثیر گذار است. در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی فروشندگان سوجو دستگاه هایی را به فروش می رسانند که کیفیت و کارایی بسیار ضعیفی دارند و از نا مرغوب ترین قطعات ساخته شده اند و این دستگاه ها را با نام های معتبر با قیمت بسیار ارزان تر به فروش می رسانند. یکی از مهم ترین مزیت های برند مینروا قیمت مناسب آن نسبت به کیفیتی که دارد است. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا در شهر همدان بین ۴ تا ۸ میلیون تومان می باشد که بستگی به تعداد مراحل دستگاه دارد.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی

از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. ابتدا نیاز دارید که تحقیق کنید و انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی را بررسی کنید. برخی از انواع شامل فیلترهای کربن فعال، اسمز معکوس و نانوفیلتر هستند.

۲. بررسی کیفیت آب در منطقه خودتان را انجام دهید. برخی از دستگاه ها فقط مناسب برای حذف ذرات جامد و بوی بد آب هستند، در حالی که برخی از دیگر آلودگی های مانند فلزات سنگین و باکتری ها را نیز حذف می کنند.

۳. بررسی کنید که چقدر آب را می خواهید تصفیه کنید. برخی از دستگاه ها مناسب برای استفاده در یک خانواده کوچک هستند، در حالی که دیگر ها می توانند مقدار بیشتری آب را تصفیه کنند.

۴. قیمت دستگاه و هزینه نگهداری آن را بررسی کنید. مطمئن شوید که قادر به پرداخت هزینه های خرید و نگهداری دستگاه تصفیه آب خانگی هستید.

۵. قبل از خرید، نظرات مشتریان را در مورد دستگاه مورد نظرتان بررسی کنید تا مطمئن شوید که دارای کارایی و کیفیت مطلوبی است.

۶. بررسی کنید که آیا فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی قابل تعویض و دسترسی آسان هستند یا خیر.

۷. حتماً از فروشنده یا تهیه کننده دستگاه تصفیه آب خانگی دستورالعمل های نصب، استفاده و نگهداری را بپرسید و دقیقاً بخوانید و دنبال کنید.

با رعایت این موارد، می توانید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را برای خودتان پیدا کنید و از آب بهتر و سالم تری برای مصرف در منزل خودتان برخوردار شوید.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب 

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا، نمایندگی دستگاه تصفیه آب در همدان یکی از وارد کنندگان اصلی تصفیه آب های تایوانی اصل در بازار ایران می باشد. این مرکز  با بیش از ده سال سابقه در زمینه ی فروش دستگاه های تصفیه کننده آب و فیلتر های دستگاه تصفیه آب و قطعات یدکی آن ها خدمات ارزنده ای را به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید تصفیه آب با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس بگیرید تا طبق نیاز شما بهترین دستگاه را به شما معرفی کنند. خرید از نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا خدماتی مثل ضمانت نامه یک ساله ی شرکت، خدمات پس از فروش، ارسال و نصب رایگان دستگاه به همدان و شهرهای اطراف و شرایط خرید اقساطی و استفاده از تخفیفات ویژه را برای شما مشتریان گرامی به همراه خواهد داشت. تیم مشاوره و کارشناسان حرفه ای این مجموعه همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

خواندنی

شناسه : 395201
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا