شهر کتاب مرکزی به خاطر عدم رعایت حجاب پلمپ شد!

امروز جمعه یکم دی ماه ۱۴۰۲، شهر کتاب مرکزی تهران پلمپ شد؛ این خبری بود که شهر کتاب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده‌است.

 به گزارش جهان صنعت نیوز؛ طرح «عفاف و حجاب»، هر روز وارد مرحله جدیدی می‌شود. پلمب گسترده مراکز خرید، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و… از جمله راهکارهایی است که سیاستگذار از آن به عنوان ابزار تنبیهی استفاده می‌کنند. در این طرح به صنوفی که متصدیان آن کشف حجاب کنند، ابتدا تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار اخطار پلمب و درنهایت پلمب واحد صنفی در دستور کار قرار می‌گیرد.

در این شرایط شهر کتاب مرکز روز جمعه یکم دیماه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

« با توجه به پلمپ شهر کتاب مرکزی توسط اداره اماکن، این فروشگاه از جمعه مورخ ۱ / ۱۰/ ۱۴۰۲ از میزبانی شما محروم است. وظیفه خود می‌دانستیم به اطلاع شما اهالی کتاب و فرهنگ برسانیم تا در سرما، آلودگی هوا و ترافیک به زحمت نیفتید.»

شهر کتاب مرکزی

آنگونه که گفته می‌شود، شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمپ شده است. پیش از این نیز شهر کتاب بابلسر به دلیل رعایت نکردن حجاب در اوایل امسال، پلمپ شده بود.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 396497
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. آفرین
    بالاخره یه تکونی به خودشون دادن
    مسئولین ذی ربط
    شهر کتاب باید تولید فرهنگ کنه !نه بی فرهنگی وقانون گریزی
    که بی حجابی مصداق اونه ….
    ممنون

    د

    1. ایشالا مسئولین به اختلاس و فرهنگ اختلاس آفرینی ورود کنند و کتابهایی در مورد اختلاس و آتش جهنم بنویسند
      البته مسئولان مال خودشون رو نقد برمیدارند سه میلیارد و مارو نسیه واگذار می‌کنند به اون دنیا

  2. سلام
    حتی غربی ها متوجه شدند که رعایت حریم ها در ایجاد تمرکز و بهره وری فردی و اجتماعی موثر است پس امیدواریم قانون های اسلامی و قرآنی با قوت هرچه بیشتر و به بهترین شیوه ها و با استفاده از ابزاری های مختلف تشویقی و تنبیهی ادامه یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا