قیمت روز خودرو در بازار امروز جمعه ۱ دی ماه+جدول

قیمت خودرو، امروز نسبت به روز گذشته هیچ تغییری نداشت. بازار خودرو در هفته جاری متأثر از برخی اخبار، نوساناتی داشت، اما آیا این نوسانات در اولین هفته زمستان نیز ادامه‌دار خواهد بود؟

به گزارش جهان صنعت نیوز، قیمت خودرو در اولین روز زمستان تغییر نکرد. دلیل این امر تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو در روز جاری است و احتمالاً طی ساعات آینده نیز نوسانی در بازار مشاهده نخواهد شد.

بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت با وجود ثبات قیمت ارز، افزایش قیمت‌های چند ده میلیون تومانی را متأثر از برخی اخبار منفی تجربه کرد. البته می‌توان یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت خودرو را نزدیک بودن به عید و افزایش نسبی تقاضا دانست. بنابراین در صورتی که هفته آینده نیز افزایش عرضه خودرو از سمت واردات صورت نگیرد. احتمال تکرار روند هفته جاری وجود دارد.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی به دلیل تعطیلی بازار، هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

کوییک R دنده دستی یکی از محصولات ارزان‌قیمت بازار داخلی محسوب می‌شود. امروز نیز مانند روز گذشته هیچ تغییری نداشت و با قیمت ۳۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

ساینا S دنده اتوماتیک یکی از خودروهای اتوماتیک داخلی به شمار می‌رود که قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات دنده اتومات بازار دارد. این خودرو که روز گذشته دو میلیون تومان افزایش قیمت داشت. امروز تغییری نداشته و با ۴۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو است. در حال حاضر تولید می‌شود. این خودرو روز گذشته نیز تغییر قیمتی نداشت. امروز با همان قیمت ۵۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس بنزینی که از سدان‌های پرفروش بازار محسوب می‌شود. تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با قیمت ۶۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز به دلیل تعطیلی بازار، خبری از تغییرات قیمت نیست.

آریزو ۵ توربوشارژ جدید سدان مدیران خودرو است که از هفته گذشته قیمت آن تغییری نداشت. با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 پلاس هم امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی J7 کراس‌اوور مونتاژی کرمان موتور نیز هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. با همان نرخ یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S، جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی شرکت ایران خودرو است. با همان قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومانی روز گذشته به فروش می‌رسد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو گفت: «بازار خودرو مانند چند ماه گذشته در رکود کامل بود. خبری از افزایش قیمت و تقاضا به چشم نمی‌خورد. در چنین وضعیتی برخی افراد، تلاش بسیاری می‌کنند تا با انتشار اخباری مانند لغو واردات خودرو، بار دیگر بازار را با هرج‌و‌مرج روبه‌رو کنند. در صورتی که چنین نبوده و بازار خودرو به قانون تبدیل شده است.»

او ادامه داد: «هفته آینده نیز روند آرامی را در پیش خواهیم داشت. تحویل خودروهایی که از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام شده بودند، به ثبات این بازار کمک خواهد کرد.»

منبع: تجارت‌نیوز

خودرو
شناسه : 396517
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا