روش پرداخت اقساط مسکن ملی تغییر کرد+جزئیات

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن گفت: یکی از اتفاقات خوشحال‌کننده تغییر روند پرداخت اقساط از حالت یکسان به پلکانی است. با توجه به شناخت از متقاضیان و مشکلات آنان در پرداخت اقساط با اجرایی شدن آن فشار کمتری به مردم وارد خواهد شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمدرضا اسماعیلی  درباره پرداخت تسهیلات به متقاضیان نهضت مسکن ملی افزود: این پرداختی از ابتدای سال آغاز و صرف پروژه ها شده که حاصل آن تحویل خانه به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه برخی از این خانه ها در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده و بخشی دیگر قالب مسکن مهر است، خاطرنشان‌کرد: دولت در تلاش است تا در اسرع وقت پروژه های حمایتی را به سرانجام برساند.

اسماعیلی ادامه‌داد: در تلاشیم تا پروژه ملی نهضت مسکن را به نتیجه برسانیم، زیرا موضوع قانون است.

وی اضافه کرد: از زمانی که صندوق ملی مسکن به عملیات تامین ملی نهضت ملی اضافه شده، ۲ اتفاق بزرگ تسریع در تحویل واحدهای آمده شده و تاثیر مثبت بر بازار مسکن رخ داده است.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن عنوان‌کرد: اگرچه وضعیت فعلی از نظر التهاب قیمت راضی کننده نیست و تلاش خود را تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهیم داد، اما در مقایسه با ماه های گذشته شاهد تورم منفی در حوزه مسکن هستیم.

وی افزود: روند تورمی منفی خیلی خوشحال‌کننده و امیدوار کننده است، اما در کنار این موضوع مسکنی را باید بسازیم که متناسب با نیاز مردم باشد. در غیر این صورت مسکن ساخته شده خالی خواهد ماند.

اسماعیلی اضافه‌کرد: ساخت مسکن دارای عملیات چند لایه بوده و شامل ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فنی و مهندسی است که باید به آنها توجه شود.

وی بیان‌داشت: خدمات نظام بانکی به عملیات ساخت مسکن را باید به دو بخش سیاستگذاری‌های پول و اعتبار و بانک های ناهمراه تقسیم کرد. اتفاقات خوبی در بخش نخست رخ داده و از بانک مرکزی بابت کاهش نرخ سود مشارکت سپاسگزاریم. افزایش میزان تسهیلات در این قالب رقم خورد.

ایرنا

مسکن
شناسه : 397398
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا