جزئیات مراسم خاکسپاری شهید سردار سیدرضی موسوی اعلام شد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر شهید سردار سیدرضی موسوی را اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه آورده است: با تبریک و تسلیت مجدد شهادت شهید راه قدس سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی مستشار ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت سوریه ، جزئیات آیین تشییع و خاکسپاری این شهید عالیقدر به آگاهی اقشار و آحاد مختلف مردم شریف و قدرشناس تهران می رسد.

روابط عمومی سپاه در این اطلاعیه اعلام کرده است: طواف پیکر شهید موسوی در حرم حضرت زینب و رقیه علیهما السلام صبح امروز چهارشنبه ۶ دی ماه انجام می شود و پیکر مطهر شهید به کربلا منتقل و طواف در حرم های مطهر حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل علیهم السلام انجام می شود و سپس عصر امروز پیکر به مشهد مقدس منتقل و در حرم مطهر رضوی طواف داده می شود.

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه اشاره شده است که آیین تشییع و بدرقه پیکر شهید صبح فردا پنجشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۲ در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران و قبل از ظهر فردا آیین خاکسپاری پیکر شهید در امامزاده صالح تجریش برگزار می شود.

زمان و مکان برگزاری آیین‌های گرامیداشت شهید سردار سید رضی موسوی متعاقباً اعلام خواهد شد.

ایرنا

سیاسی
شناسه : 397668
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا