گزارشی از تصادف سایبرتراک تسلا

راننده تسلا سایبرتراک ظاهرا جراحت جزئی برداشته است و در مقابل، قسمت جلویی خودرو تویوتا کرولا آسیب قابل‌توجهی دیده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، اولین گزارش‌ از تصادف خودرو تسلا سایبرتراک منتشر شد. در جریان این تصادف، خودرویی که حامل سه نفر بود با یک تویوتا کرولا سال ۲۰۰۹ تصادف کرد. البته در جریان این تصادف ظاهراً هیچ آسیب جدی به افراد وارد نشده است.

گشت بزرگراه کالیفرنیا (CHP) با ارسال بیانیه‌ای به ورج چنین تصادفی را تأیید کرده است:

«تحقیقات اولیه ما نشان می‌دهد که یک تویوتا کرولا با سرعت نامعلوم در مسیر SR-35 به سمت جنوب درحال حرکت بود که راننده به‌دلایل نامعلومی به سمت راست چرخید و با خاکریز سمت راست خود برخورد کرد. خودرو تویوتا سپس دوباره وارد جاده شد و به مسیر شمال رفت و با یک تسلا سایبرتراک که در SR-35 به سمت شمال در حرکت بود، برخورد کرد.»

آسیب وارد‌شده به تسلا سایبرتراک

تنها آسیبی که CHP در بیانیه خود به آن اشاره کرده، به جراحت جزئی راننده تسلا سایبرتراک مربوط می‌شود. همچنین در گزارش این گشت بزرگراه اشاره شده که ظاهراً خودرو تسلا در حالت رانندگی خودکار نبوده است.

تصاویر منتشرشده در Reddit آسیب قابل‌توجهی که به قسمت جلویی کورولا وارد‌شده را نشان می‌دهد. همچنین خودرو تسلا در این تصاویر آسیب چندان زیادی ندیده است. البته فقط سمت سرنشین خودرو قابل مشاهده است.

این گزارش درحالی منتشر شده است که در رویدادی که ماه گذشته به‌خاطر عرضه خودرو سایبرتراک برگزار شد، سؤالاتی در مورد طراحی و اتفاقی که در اثر برخورد آن با سایر خودروها یا عابران رخ می‌دهد، مطرح شده بود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از عباراتی مانند «موشک بدون هدایت» و «ماشین مرگ» برای توصیف سایبرتراک استفاده کردند و کارشناسان به نگرانی‌های مربوط به منطقه تخریب‌پذیر آن اشاره کردند. در تیک‌تاک و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز ویدیوهای زیادی منتشرشده که نگرانی‌های مربوط به عدم دید رانندگان و مسافران را برجسته می‌کنند.

دیجیاتو

خودرو
شناسه : 398102
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا