افزایش بیش از ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت را کجا اعلام کنیم

قائم‌مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بسته‌های اینترنت فقط ۳۴درصد افزایش داشته است، اعلام‌کرد: سرشماره ۱۹۵ برای دریافت شکایات مردمی در دسترس است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، روز گذشته بر اساس شاخص‌هایی که رگولاتوری برای اپراتورها تعیین و به آن‌ها تکلیف کرده بود، تعرفه بسته‌های اینترنت ۳۴ درصد افزایش یافت.

بر همین اساس، رگولاتوری به اپراتورها اعلام کرد همه جزئیات مربوط به افزایش تعرفه را به‌صورت شفاف و با درج جدول جدید و قدیم قیمت‌ها برای کاربران تشریح کنند. پس از اعلام این دستور، اپراتورها نیز به شرح جزئیات پرداختند. افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت و نیز بسته‌های جدیدی را که برای کاربران تعریف کرده بودند، به‌صورت عمومی و در قالب اطلاعیه‌ای به اشتراک گذاشتند.

در این زمینه، «امیر لاجوردی» قائم‌مقام وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات با انتشار پُستی در شبکه اجتماعی ایرانی اعلام‌کرد: «طبق بررسی‌ مجدد همکارانم در سازمان در ساعت هفت و ۱۳ دقیقه صبح امروز، هیچ بسته‌ای (اعم از بسته‌های عادی، شبانه وغیره) که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده است.»

تنوع بسته های معرفی شده

وی با اشاره به اینکه بسته‌های اینترنت فقط ۳۴ درصد افزایش یافته است، افزود: «هفت بسته‌ جدید ۹۰روزه، ۱۲۰روزه و ۱۸۰روزه توسط اپراتورها معرفی شده است.»

لاجوری ادامه‌داد: «سرشماره ۱۹۵ برای دریافت شکایت‌های مردمی در دسترس است. کاربران اینترنت می‌توانند هر افزایش تعرفه‌ای را که بیش از این مقدار رخ داده است، از طریق ۱۹۵ ثبت کنند تا سازمان تنظیم مقررات به آن رسیدگی کنند.»

بر اساس این گزارش رئیس سازمان تنظیم مقررات همچنین روز گذشته تأکید کرد: با اپراتورهایی که بسته‌ای را حذف کنند یا افزایش بیش از ۳۴درصدی در قیمت داشته باشند، به‌طور حتم برخورد قانونی خواهد شد.

تسنیم

دانش و فناوری
شناسه : 398210
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا