بازگشت نهنگ‌های بیت‌کوین به بازار رمزارزها

با مشاهده نقل و انتقالات قابل‌توجه از سوی نهنگ‌های بیت‌کوین (BTC) به یک صرافی متمرکز (CEX)، بار دیگر بیت‌کوین توجهات جهانی را به خود جلب کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، داستان از این قرار است که اخیراً ۱۴.۵ هزار BTC بین کیف پول‌های ناشناخته و کوین‌بیس (Coinbase)، جابه‌جا شد.گویا فعالیت نهنگ‌های بیت‌کوین در روز شنبه که با افت قیمت این رمزارز همراه بوده، به سرعت در کل بازار ارزهای دیجیتال کشش قابل توجهی را پدید آورده است.

همچنین یک تحلیل‌گر برجسته کریپتو، پویایی بازار فعلی BTC را بیشتر مورد توجه قرار داده و دست به استنباط‌های صعودی برای این توکن زده است.

براساس داده‌ها، ۱۴.۵ هزار بیت‌کوین میان کیف پول‌هایی از مبدأ/مقصد کوین‌بیس جابه‌جا شد. علاوه بر این، در مجموع چهار تراکنش، ۸۹۳۶ بیت‌کوین از طریق کیف پول‌های ناشناخته‌ای به کوین‌بیس منتقل شد، در حالی که در چهار تراکنش مجزا، ۵۵۶۴ بیت‌کوین از کوین بیس به کیف پول‌های ناشناخته انتقال یافت.

در زمان نگارش این خبر، نمودار قیمت BTC یک حرکت نزولی را نشان داده و طی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۰۵ درصد کاهش یافته و به ۴۱۶۵۲.۵۳ دلار رسیده که این سیر نزولی با افت هفتگی ۴.۵۵ درصدی همراه بوده است.

رمزارز

 

ارز دیجیتال
شناسه : 398434
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا