ثبت نام مدرسه سجونگ ۲۰۲۴

اگر می خواهید برای ثبت نام موسسه سجونگ تهران و اصفهان اقدام کنید، این مقاله برای شماست. در این مقاله به توضیح شرایط ورود به مدرسه کره ای تهران، زمان ثبت نام آزمون ورودی آن، نحوه دانلود و پر کردن فرم ثبت نام سجونگ و توضیح سطوح مختلف مدرسه سجونگ می پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام موسسه سجونگ چه ماهی است؟

قبل از هر چیز بهتر است ابتدا به زمان ثبت نام این مدرسه کره ای بپردازیم. چرا که آگاهی از این موضوع می تواند در برنامه ریزی های شما برای آزمون ورودی سجونگ شما را یاری کند. ثبت نام سجونگ در سال یکبار به صورت حتمی و در بعضی از سال ها دو بار در سال برگزار می شود. ثبت نام اصلی سجونگ در بازه زمانی اوایل دی تا بهمن هر سال انجام می شود و علاقه مندان به حضور در موسسه سجونگ می توانند با پیگیری روزانه آن در سایت Sejung.ir و چنل تلگرامی آن ها از زمان برگزاری آزمون سجونگ و ثبت نام آن با خبر شوند.

این موسسه کره ای یکبار دیگر و در بازه انتهای تابستان و شهریور ماه برای بار دوم اقدام به جذب زبان آموز می کند که البته گاها با شرایط خاصی برگزار می شود. اما اگر خود را یکی از قبول شدگان دی ماه نیافته اید می توانید با تلاش و پشتکار بیشتر خود را برای قبولی در این موعد سال آماده کنید. برای ثبت نام در این موسسه باید یک فرم را به شیوه درست آن تکمیل کنید که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

فرم ثبت نام سجونگ

به طور مشخص مهم ترین مرحله ثبت نام مدرسه سجونگ، تکمیل فرم ثبت نام به بهترین شکل ممکن است که اصلی ترین بخش آن نیز شاید همان بخش انگیزه نامه یا کاور لتر باشد که کمی قبل به معرفی آن پرداختیم. بخش های دیگر این فرم شامل اطلاعات کلی شما علاقه مندان به زبان کره ای است. اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، سن، جنسیت و مواردی از این قبیل که مشخصا پر کردن ان کار سختی نیست و همانطور که گفتیم مهمترین بخش آن کاور لتر است. همچنین در نظر داشته باشید که شما عزیزان تنها یکبار می توانید این فرم را راسل کنید، پس هنگام تکمیل آن دقت عمل کافی را به خرج دهید.

کاور لتر چیست؟

اما کاورلتر چیست و چرا انقدر مهم است؟ بگذارید اینطور برایتان موضوع را باز کنیم. یک Cover letter یا همان انگیزه نامه خوب می تواند سرنوشت شما را برای حضور در موسسه سجونگ تهران و اصفهان رقم بزند. در اصل آن ها می خواهند بدانند که انگیزه شما از حضور در این موسسه چیست؟ چرا می خواهید کره ای یاد بگیرید؟ آیا یک علاقه زودگذر است؟ یا پشتکار و انگیزه کافی را برای ادامه مسیر می توانید حفظ کنید. اینکه چطور یک کاور لتر خوب بنویسید را می توانید با شرکت در دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ فرا بگیرید. این دوره برای اولین بار است که برگزار می شود و اطلاعات شرکت در آن را در انتهای همین صفحه می توانید مشاهده کنید.

شرایط ورود به مدرسه سجونگ تهران

شرایط ورود به مدرسه سجونگ تهران

یکی از مهمترین مواردی که از قبل از ثبت نام در این موسسه کره ای باید در نظر داشته باشید، شرایط ورود به آن است که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

  • محدوده سنی ۱۶ سال به بالا
  • تنها یکبار می توانید فرم ثبت نام را ارسال کنید.
  • ثبت نام به صورت انلاین است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
  • تکمیل فرم ارسالی به صحیح ترین شکل ممکن
  • نوشتن یک Coverletter مناسب

نکته: قوانین شرکت در آزمون سجونگ ممکن است هر سال دچار تغییر شود.

شماره موسسه سجونگ تهران

اگر به دنبال شماره تلفن موسسه سجونگ اصفهان و تهران هستید، باید بگوییم که در حل حاضر هیچ شماره تلفن پاسخگویی برای این کار وجود ندارد و تنها از طریق پیج اینستاگرام این دو شعبه فعال در کشورمان اخبار و رویدادهای آنان را دنبال کنید. همچنین جالب است بدانید که این موسسه علاوه بر آموزش زبان کره ای، رویدادهای مختلفی را در طول سال برگزار می کند که اگر جزو علاقه مندان به این حوزه هستید، می توانید در مسابقات آن ها شرکت کنید و جوایزی از جنس کره جنوبی را از آن ها دریافت کنید.

برای چه سطحی اقدام کنیم؟!

اگر جزو افرادی هستید که برای اولین بار است که می خواهید در ازمون مدرسه سجونگ شرکت کنید، باید بدانید که این موسسه دارای ۸ سطح است و زمانی که شما متقاضی آزمون این موسسه می شوید، باید بدانید که برای کدام سطح آن می خواهید اقدام نمایید. مثلا اگر می توانید اسم فاطمه به کره ای را بنویسید و می توانید خود را به درستی به کره ای معرفی کنید، احتمالا می توانید برای ترم ۲ اقدام کنید. سجونگ ۸ ترم دارد و در صورتی که شما عزیزان بتوانید هشت ترم آن را با موفقیت پشت سر بگذارید، به احتمال زیاد می توانید در تاپیک ۴ کره ای نیز موفق شوید. به عبارتی مدرک ترم ۸ سجونگ، معادل تاپیک ۴ کره ای است.

آیا از تمامی شهرها می توانیم در این آزمون شرکت کنیم؟

خبر خوب برای تمامی ایرانیان عزیز این است که موسسه سجونگ مختص به شهروندان تهرانی و اصفهانی نیست و تمامی علاقه مندان به آموزش زبان کره ای می توانند در این آزمون شرکت کنند و در کلاس های آنلاین آن شرکت کنند و مدرک خود را دریافت کنند. دریافت مدرک این موسسه از آنجایی مهم است که چند سالی است که دیگر آزمون تاپیک در کشورمان برگزار نمی شود و مدرک سجونگ می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. البته برای افرادی که قصد دریافت بورسیه های تحصیلی کره جنوبی را دارند. البته شهروندان شهرهای دیگر باید به این نکته توجه داشته باشند که باید ابتدا از برگزاری آنلاین توسط این موسسه اطمینان حاصل نمایند؛ چرا که بعضی از قوانین مدرسه کره جنوبی در تهران و اصفهان در طول سال دستخوش تغییر می شود.

هزینه دوره های سجونگ چقدر است؟

یکی از مزیت های ویژه این مدرسه کره ای رایگان بودن آن است. شما عزیزان پس از قبول شدن در آزمون ورودی تنها باید کتاب های سجونگ را تهیه کنید و نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای حضور در موسسه سجونگ ندارید. همانطور که می بینید شرایط موسسه سجونگ برای زبان آموزان خود بسیار عالی است. از کلاس های رایگان بگیرید تا دورهمی ها و آزمون سالانه که جوایز نفیسی مانند سفر به کره جنوبی را خدمت زبان آموزان خود ارائه می دهد.

 تنها کافی است که بتوانید از آزمون ورودی آن سربلند بیرون بیایید که در این راه ما یک پیشنهاد ویژه برای شما عزیزان داریم و آن دوره آمادگی آزمون سجونگ است که برای اولین بار در کشورمان برگزار می شود. این دوره مخصوص علاقه مندان به زبان کره ای و به خصوص کسانی است که آینده خود را در این کشور شرق آسیا می بینند. دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ به مدت ۳ الی ۵ ماه بسته به میزان انگیزه شما عزیزان به طول می انجامد.

دوره آمادگی امتحان مدرسه سجونگ

دوره آمادگی امتحان مدرسه سجونگ

اگر از جمله افرادی هستید که آینده خود را کره جنوبی می بینید، دوره آمادگی آزمون موسسه سجونگ مخصوص شماست. شما با شرکت در این دوره با یک تیر دو نشان مهم را هدف قرار می دهید. اول اینکه زبان کره ای را با کتاب های موسسه سجونگ آموزش می بینید و دوم اینکه خود را برای آزمون سجونگ آماده می کنید. در این دوره که توسط سایت Sejung.ir برگزار می شود، نه تنها مکالمه کره ای توسط یکی از شاگردان این موسسه آموزش داده می شود، بلکه نکاتی مانند بورسیه موسسه سجونگ نیز در جلسات آن بررسی می شود. همچنین نحوه آزمون تعیین سطح یکی دیگر از مواردی است که با شرکت در این دوره بدست می آورید. پس فرصت را از دست ندهید و به سرعت خود را برای این آزمون آماده کنید.

 

 

** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز تهیه نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی

شناسه : 398484
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا