نیسان سانی وارد سامانه وارداتی ها شد

شرکت جهان نوین آریا خود را آماده عرضه برای نیسان سانی کرده است. در حال حاضر اولین خودروی نیسان به سامانه وارداتی ها اضافه شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، جهان نوین آریا نسل N17 نیسان سانی را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه می کند. این خودرو را می توان نسل قبلی نیسان سانی بسیاری از بازارها دانست. با توجه به اطلاعات منتشر شده در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، نیسان سانی با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران می آید. این پیشرانه ۱۰۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۴ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده سانی جهان نوین آریا از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. این سدان اقتصادی نیسان مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. این سدان نیسان به دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه دستی و… مجهز است.

با توجه به انتخاب جهان نوین آریا جهت حضور مجدد در بازار خودروهای وارداتی، گویا این شرکت واردکننده برنامه دارد تا در بازار خودروهای اقتصادی حضور داشته باشد. در حال حاضر برخی واردکنندگان خودرو به دنبال عرضه نسل جدید یا همان نسل N18 نیسان سانی رفته اند و نمونه های آن را به ایران آورده اند.

نسل جدید نیسان سانی که نمونه های آن به ایران آمده است، بزودی در سامانه وارداتی ها توسط شرکت های دیگری عرضه می شود. در حال حاضر تنها نیسان سانی نسل قدیم توسط جهان نوین آریا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی حضور دارد.

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 398551
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا