هزینه تولید لیوان کاغذی چقدر هست؟

اگر شما هم به دنبال یک کسب و کار خانگی با کمترین سرمایه و هزینه تولید لیوان کاغذی هنوز موفق به پیدا کردن ایده مناسب نشده اید، ما در اینجا توضیحات کاملی را برای شما فراهم کرده ایم. تولید لیوان کاغذی یکی از بهترین گزینه ها است که با مزایای مختلف، می تواند به عنوان یک منبع درآمد موثر برای شما تبدیل شود.

این روزها بسیاری از افراد برای اینکه یک کسب و کار مستقل داشته باشند، و هم هزینه تولید لیوان کاغذی هم پاییین باشد اقدام به راه اندازی کارگاه  دستگاه تولید لیوان کاغذی می کنند و خوشبختانه به سود خوبی هم می رسند. اگر شما هم علاقه مند به خرید این دستگاه هستید، اما در رابطه با ویژگی ها و مزایای این دستگاه اطلاعات کافی ندارید، با ما همراه باشید.

ایران کاپ : پیشرو در تولید لیوان کاغذی

آقای مهندس قلی زاده، مدیرعامل ایران کاپ، اعلام کرد:کلیه دستگاه های تولید لیوان کاغذی بصورت رسمی از گمرک جمهوری اسلامی ایران وارد شده است. راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی، درآمد ماهیانه ۴۰ تا ۵۰ میلیون را برای شما فراهم می کند.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل شغلی پرسود با ایران کاپ

دستگاه های تولید لیوان کاغذی با قیمت پرسود از ایران کاپ، همراه با ۱۲ ماه گارانتی قابل اطمینان عرضه می شوند. این دستگاه ها با بالاترین سرعت در دقیقه، بدون نشتی و با کیفیت عالی و با پایین ترین هزینه تولید لیوان کاغذی ، ارائه می شوند. محیط مورد نیاز برای این دستگاه ها ۳۰ تا ۴۰ متر است و امکان کار با برق تک فاز و سه فاز را دارند.

 چرا دستگاه تولید لیوان کاغذی؟

دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه هایی هستند که می توانند برای کسب درآمد به صورت خانگی یا کارگاهی مورد استفاده قرار گیرند. برخی از دستگاه های صنعتی، برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک و خرد، مناسب و به صرفه نیستند.

اما دستگاه تولید لیوان کاغذی به دلیل داشتن مزیت های مختلف، می تواند برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی، گزینه بسیار خوبی باشد. از جمله مزیت های خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی  و پاییین بودن هزینه تولید لیوان کاغذی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درآمد هر دستگاه لیوان کاغذی بین ۲۵ الی ۳۵ میلیون تومان

درآمد اولین معیار برای افرادی است که می خواهند یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنند. با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی، می توانید در ماه درآمد خوبی داشته باشید. البته میزان درآمد کسب شده با کمک این دستگاه به عوامل مختلفی مانند نوع کار، کیفیت کار و میزان تلاش برای فروش بیشتر محصولات بستگی دارد.

ولی طبق اطلاعات موجود، در حال حاضر افرادی که اقدام به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می کنند، می توانند در ماه بیش از ۲۵ میلیون تومان و حتی تا ۳۵ میلیون تومان درآمد داشته باشند. این یعنی موفقیت در کسب و کار خانگی!

 راحتی کار با دستگاه لیوان کاغذی

کار کردن با برخی از دستگاه های صنعتی، کار پیچیده ای است و نیاز به تخصص دارد. اما کار کردن با دستگاه تولید لیوان کاغذی، اصلاً کار پیچیده و سختی نیست. شما می توانید با خرید یک دستگاه، هر روز با آن کار کنید، بدون اینکه تخصص خاصی داشته باشید واز همه مهم تر هزینه تولید لیوان کاغذی نیز با این دستگاه های تولید شده پایین تر است .

 فضای مورد نیاز برای دستگاه تولید لیوان کاغذی بین ۲۰ الی ۳۰ متر 

شما برای راه اندازی کسب و کار با یک دستگاه تولید لیوان کاغذی، نیازی به اجاره کارگاه و مغازه ندارید. دستگاه تولید کننده لیوان کاغذی، فضای زیادی اشغال نمی کند. حداکثر فضایی که برای قرار دادن دستگاه نیاز دارید، ۳۰ متر است.

بنابراین، شما می توانید این دستگاه را در پارکینگ خانه، حیاط و… قرار دهید و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

 برق مورد نیاز برق خانگی یا تک فاز

از دیگر مزیت های دستگاه تولید لیوان کاغذی می توان به قابل استفاده بودن آن با برق تک فاز اشاره کرد. برق تک فاز و برق خانگی، قابل دسترس تر از سیستم برق کارگاهی و سه فاز می باشند. بنابراین، به راحتی می توان این دستگاه را در خانه مورد استفاده قرار داد و در روز، اقدام به تولید لیوان های کاغذی مختلف کرد.

دستگاه تولید لیوان کاغذی

 تامین راحت مواد اولیه

یکی از مشکلات تولید کننده محصولات در کشور ایران این است که نمی توانند مواد اولیه مورد نیاز محصول خودشان را تهیه کنند. دلیل این موضوع این است که برخی از مواد اولیه محصولات در کشور ایران تولید نمی شوند. بدیهی است که خرید و تامین مواد اولیه خارجی، زمان بر و هزینه برتر خواهد بود.

برای تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف، فقط نیاز به یک دستگاه دارید و به راحتی می توانید مواد اولیه مورد نیاز تولید لیوان های کاغذی را تهیه کنید. مواد اولیه مورد نیاز برای تولید لیوان کاغذی در کشور ایران تولید می شوند. قیمت بالایی ندارند و هزینه تولید لیوان کاغذی نیز پایین است  و می توانند به راحتی تامین گردند.

 فروش سریع لیوان کاغذی های تولید شده

لیوان کاغذی یکبار مصرف، مانند هر یک از انواع ظروف یکبار مصرف، تقاضای بسیار زیادی برای خرید دارد. این لیوان ها می توانند برای برگزاری مراسم های مختلف، جشن ها و … مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، بسیاری از مردم نیاز به خرید لیوان های کاغذی دارند. جالب است که بدانید، فروش لیوان های کاغذی یکبار مصرف بیشتر از فروش لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی است.

بنابراین، با تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف، می توانید به درآمد خوبی برسید. چرا که این محصولات به راحتی در فروشگاه های زنجیره ای، مغازه ها و … به فروش می روند. بسیاری از کسب و کارها نیز اقدام به خرید لیوان های یکبار مصرف کاغذی به صورت عمده می کنند.

قیمت مناسب دستگاه تولید لیوان کاغذی

از دیگر مزیت های دستگاه تولید لیوان کاغذی، می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. البته قیمت مناسب این دستگاه، به تنهایی مزیت آن محسوب نمی شود. به دلیل اینکه استفاده از دستگاه لیوان کاغذی، درآمد خوبی را به همراه دارد؛ می توان طی چند ماه کار کردن، هزینه خرید دستگاه را درآورد.

در حال حاضر، با توجه به تنوع بالای دستگاه های تولید کننده لیوان کاغذی در بازار، می توان با هر بودجه ای اقدام به خرید آن ها کرد. قیمت خرید دستگاه لیوان کاغذی بسته به نوع برند و کیفیت از ۲۲۰ میلیون تومان شروع می شود. بنابراین، همه افراد می توانند با یک بودجه پایین هزینه تولید لیوان کاغذی هم تهیه کنید 

برای شروع یک کسب و کار خانگی با تولید لیوان کاغذی با کمترین هزینه تولید لیوان کاغذی، با شماره های موجود در سایت ایران کاپ به آدرس https://tgmachine.ir/  تماس بگیرید یا فرم درخواست مشاوره رایگان را در سایت پر کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند.

 

** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز تهیه نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 398888
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا