معرفی ۵ تا خواص بینظیر قهوه جاکوبز

مصرف قهوه ی فوری خواصی دارد که می تواند برای بدن مفید باشد.  قهوه ی فوری که امروزه عموم مردم آن را به اسم نسکافه هم می شناسند ، همانطور که از نامش پیداست از فرآورده های بسیار پر طرفدار قهوه می باشد. بنابراین خواص موجود در نسکافه بسیار نزدیک به قهوه است. با خوردن روزانه یک فنجان نسکافه می توان فعالیت بدن را بهبود بخشید.

قهوه فوری مونارچ جاکوبز Jacobs از قهوه مرغوب عربیکا استخراج شده که این روش متمرکز بر دانه های قهوه زمینی است. این قهوه یکی از انواع محبوب و پرطرفدارقهوه در اکثر نقاط جهان است. همچنین نحوه آماده سازی این قهوه ارزانتر، سریعتر و راحتتراز قهوه معمولی بوده و محصولی مناسب برای استفاده در هنگام سفر است.در ادامه این مطلب از موراتوس میخواهیم خواص قهوه جاکوبز را به شما بگوییم.

معرفی مختصری در خصوص برند جاکوبز

جاکوبز در زبان انگلیسی jacobs یا جیکوبز تلفظ میشود. باید گفت که این برند یکی از بزرگترین و معتبر ترین برندهای المانی تولید کننده قهوه می باشد. اگر بخواهیم درباره استارت ابداع این کارخانه صحبت کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که در سال ۱۸۹۵ یوهان جاکوبز در شهر زیبا و توریستی برمن کافی شاپی بزرگ افتتاح نموند و همین موضوع باعث شد که با این کار پس از گذشت سال ها جزو یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان قهوه جاکوبز فوری در کشور المان شود. ناگفته نماند که محصولات این کمپانی به کشورهایی اعم از ایران نیز صادر می شود. تفاوت اصلی این کمپانی به دلیل عطر و طمع بی نظیرش از رقیبان خود پیشی گرفته و در رده بهترین قهوه های آماده در دنیا قرار گرفته است.

برند جاکوبز

۵ تا از خواص قهوه جاکوبز

  1. خطر ابتلا به آلزایمر و پارکینسون را کاهش می دهد.
  2. خطر قند خون و دیابت را کاهش می دهد.
  3. باعث تقویت عملکرد مغز می شود.
  4.  سوخت و ساز بدن را تقویت می کند.
  5. سلامت کبد را بهبود می بخشد.

 

 قهوه جاکوبز شب و روز یا کرونات گلد

یکی دیگر از انواع قهوه های اسپرسو جاکوبز به نام جاکوبز شب و روز شناخته می شود. در واقع این نوع قهوه برای آن دسته افرادی مناسب است که ممکن است در خواب شبانه دچار اختلال شوند. این قهوه از آنجایی که تقریبا دارای میزان کافئین صفر درصد است حتی در خواب روز نیز هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

در واقع افرادی که برای خواب خود نگران هستند و ممکن است با مصرف قهوه دچار اختلال در خواب شوند اما از طرفی به نوشیدن قهوه نیز علاقه مند می باشند می توانند از قهوه اسپرسو جاکوبز شب و روز استفاده کنند. در نظر داشته باشید که جاکوبز محصولات خود را با کیفیت بالایی در این دسته بندی های متنوع به بازار مشتریان عرضه می کند.

یکی دیگر از انواع محصولات قهوه اسپرسو جاکوبز به نام کرونات گلد شناخته می شود. قهوه ای با کافئین کمتر که در واقع تجربه یک طعم آروماتیک و ملایم را به شما می دهد. در نظر داشته باشید که این قهوه به نسبت کرونانگ یا مونارک دارای کافئین کمتری است.

قهوه‌ شب و روز دارای هیچ کافئینی نمی باشد و کرونات گلد نسبت به آن دارای کافئین بالاتری است. این مورد برای افرادی که حساسیت بالایی در خواب خود دارند توصیه نمی شود. این قهوه با توجه به فرآیند های خاصی که تهیه می شود دارای طعم مطلوبی از نظر تلخی و گس بودن است.

قهوه جاکوبز شب و روز یا کرونات گلد

روش استفاده از قهوه جاکوبز 

۱ تا ۲ قاشق مربا خوری سر پر قهوه را داخل فنجان ریخته و یک لیوان آب جوش به آن  اضافه کرده و هم بزنید و شکر را به میزان دلخواه خود به آن اضافه نمائید. در صورت تمایل میتوانید برای طعمی ملایمتر، تلخی کمتر و کف بیشتر به فنجان قهوه خود ۱ تا ۲ قاشق چایخوری پودر فومیت (مکمل قهوه) نیز اضافه نمائید تا در آخر فنجانی از قهوه فوری با طعم و رایحه دلپذیر داشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع قهوه جاکوبز  به وبسایت موراتوس مراجعه نمایید و بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت را در سایت ما ببینید.

 

*** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز تهیه نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست.

خواندنی
شناسه : 398957
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا