۲ هتل لوکس تهران و کیش را بشناسید

اگر به جزیره زیبای کیش سفر کرده باشید، حتماً نام هتل ترنج کیش به عنوان تنها هتل ساخته شده بر روی آب در کشور را شنیده اید. این هتل در ابتدای جاده جهان واقع شده و دارای ۱۰۰ اتاق مجلل با امکانات متنوع می باشد. از بدو افتتاح این هتل محبوب در سال ۱۳۹۴، همواره شاهد افزایش محبوبیت آن بوده ایم بگونه ای که امروزه می توان از هتل ترنج به عنوان یکی از بهترین هتل های کشور یاد کرد.

هتل ترنج کیش

از همان ابتدای ورود، طراحی زیبای هتل شما را مجذوب خود خواهد کرد و با توجه به اینکه در ساخت این هتل سعی شده است آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود، شما می توانید تجربه اقامت در یک هتل دوستدار محیط زیست را تجربه نمایید. بهتر است بدانید تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار بالایی در حد و اندازه یک هتل ۵ ستاره بین المللی بوده و دارای کف شیشه ای هم می باشند که با استفاده از تراس چوبی موجود می توانید تجربه دل انگیزی را در کنار دریا و بخصوص منظره غروب خورشید داشته باشید. تمامی اتاق ها دارای صبحانه بسیار باکیفیت، روم سرویس، لوازم داخلی باکیفیت و کامل در کنار سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسبی هستند که به بهترین شکل ممکن امکان ایجاد تجربه ای دلنشین را در تمامی فصول فراهم می کنند. هتل ترنج کیش دارای چندین رستوران متنوع ساحلی و روی آب می باشد که هر یک می توانند غذا های بی نظیری از جمله انواع غذا های دریایی، بهترین غذا های ایرانی و خارجی در کنار انواع فست فود ها را به شما عزیزان ارائه نموده و در عین حال با داشتن یک منوی بسیار مناسب و باکیفیت، طعمی بیادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورند. بهتر است از کافی شاپ هتل هم بازدید نموده تا با طعم واقعی انواع نوشیدنی آشنا شوید، در این کافی شاپ ها و لمکده های سنتی شاهد انواع نوشیدنی ها و دمنوش های باکیفیتی هستیم که به شکیل ترین شکل ممکن برای شما آماده سازی می شوند و بهتر است حتماً آن ها را امتحان کنید. آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سلامتی خود اهمیت داده و ورزش بخصوصی را به صورت مستمر دنبال می کنید؟ اگر چنین است پس هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های موجود برای اقامت بهتر در جزیره کیش محسوب می شود. در این هتل شما به سالن های ورزشی باکیفیتی دسترسی داشته و در عین حال با وجود مجموعه های آبی موجود، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و بسیاری دیگر از امکانات موجود می توانید بهترین تجربه ممکن را از اقامت در این جزیره زیبا بدست آورید. اگر به محل قرارگیری هتل ترنج بر روی نقشه نگاهی انداخته باشید، متوجه خواهید شد که با نزدیک ترین هتل به ساحل روبرو هستید که حتی بخشی از آن بر روی آب ساخته شده است. علاوه بر آن این هتل به مراکز خرید متعددی نزدیک بوده و همچنین می توانید در کمترین زمان ممکن به کشتی یونانی، روستای باغو و شهر زیرزمینی کاریز برسید. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین معیار های انتخاب یک هتل مناسب به منظور اقامت، نظرات مسافران پیشین هر یک از آن هاست، چرا که بدین ترتیب می توان از نحوه برخورد کارکنان و خدمات هتل اطمینان بیشتری حاصل نمود. در این زمینه با توجه به نظرات کاربران با یک هتل بسیار باکیفیت در کنار برخورد مناسب کارکنان مواجه هستیم که بدین ترتیب بهتر است این مورد را هم به ویژگی های مختلف هتل ترنج اضافه کنید. همانطور که مشاهده نمودید، هتل ترنج کیش می تواند یکی از گزینه های مناسب برای اقامت شما در جزیره کیش محسوب شود، با این تفاسیر در صورتی که قصد رزرو یک اتاق مناسب از این هتل را دارید بهتر است با توجه به بودجه مورد نظر و امکانات مورد نیاز خودتان بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نموده و تجربه دلنشینی را هم رقم بزنید.

هتل اسپیناس پالاس

همانطور که می دانید هتل اسپیناس پالاس یکی از لوکس ترین و پرطرفدارترین هتل های ۵ ستاره کشور واقع در منطقه سعادت آباد تهران می باشد که با توجه به محل قرارگیری خود در یکی از خوش آب و هواترین مناطق پایتخت، بهترین تجربه اقامت در تهران را به ارمغان می آورد. این هتل باشکوه در ۲۱ طبقه ساخته شده و دارای بیش از ۴۰۰ اتاق مجلل می باشد که هر یک با توجه به انتخاب شما دارای امکانات بی نظیری بوده و بهترین دکوراسیون ممکن را دارا می باشد. با توجه به نمای خارجی هتل و طراحی باشکوه آن، حس اقامت در یک عمارت باشکوه را خواهید داشت و با ورود به لابی هتل از تصمیم خود اطمینان بیشتری حاصل می کنید. همچنین در صورتی که به دنبال اقامت آرام و به دور از شلوغی مرکز شهر هستید، هتل اسپناس پالاس می تواند از جمله بهترین گزینه ها برای شما محسوب شود و چشم انداز دلنشینی از شهر را به شما ارائه خواهد داد. از اتاق دوتخته استاندارد گرفته تا سوئیت رویال و یا جونیور، همه و همه دارای ویژگی های خاص خود هستند که می توانند بسته به تعداد افراد خانوار و بودجه مورد نظر شما گزینه های مناسبی محسوب شوند. از جمله سایر امکانات موجود در هتل می توانیم به رستوران هتل اشاره کنیم که دارای انواع غذا های مختلف ایرانی و خارجی باکیفیت بوده و منوی بسیار گسترده ای را برای شما فراهم خواهد کرد. انواع امکاناتی همچون کافی شاپ و سالن های ورزشی متنوع با بهترین امکانات را نیز در نظر بگیرید تا بیش از پیش متوجه دلایل محبوبیت این هتل ۵ ستاره لوکس شده و برای سفر خود برنامه ریزی صحیح تری داشته باشید. سالن های تنیس و استخر باکیفیت در کنار بسیاری از امکانات دیگر هم در هتل موجود هستند و علاوه بر آن با وجود پارکینگ هتل که دارای ظرفیتی بالغ بر۱۵۰۰ خودرو می باشد می توانید به تجربه دلنشین تری هم دست یابید. هتل اسپیناس پالاس دارای سالن های بسیار باشکوهی برای برگزاری انواع مراسم های مختلف می باشد و تا کنون میزبان کنسرت ها و گردهمایی های بزرگی از سرتاسر جهان بوده است، بنابراین در صورتی که قصد برگزاری مراسم باشکوهی را داشته باشید، این هتل می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن در شهر تهران محسوب شود. بهتر است بدانید با توجه به محل قرارگیری هتل شما عزیزان فاصله بسیار نزدیکی با پارک ژوراسیک، نمایشگاه بین المللی تهران و پارک پرواز خواهید داشت و در عین حال همواره می توانید با استفاده از خودرو های شخصی و حمل و نقل عمومی در کمترین زمان ممکن به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. اگر شما هم به دنبال یافتن اطلاعات بیشتر و بدست آوردن تجربه بیشتر از امکانات این هتل هستید، بهتر است نظرات مسافران قبلی هتل را در وبسایت های معتبر ارائه دهنده خدمات رزرو آنلاین هتل های مختلف مشاهده کنید. بدین ترتیب نه تنها با تجربیات ایشان در زمینه های مختلف اقامت خود آشنا خواهید شد، بلکه انتخاب دقیق تر و صحیح تری را هم برای سفر خود خواهید داشت. اما در حالت کلی در صورتی که بودجه مناسبی برای اقامت خود در نظر گرفته اید و به یکی از لوکس ترین هتل های کشور می اندیشید، هتل اسپیناس پالاس می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای شما عزیزان محسوب گردد. حال انتخاب با شماست و می توانید با بررسی قیمت هر یک از اتاق های این هتل بهترین انتخاب های ممکن را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

هتل اسپیناس پالاس

 

** این نوشته توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 399198
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا