بیت کوین در سال ۲۰۲۴ چقدر رشد می‌کند؛ گرگ وال استریت پاسخ داد

جردن بلفورت، معامله‌گر معروف که با نام «گرگ وال استریت» نیز شناخته می‌شود، اخیراً توصیه‌هایی را در مورد سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی به اشتراک گذاشته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بلفورت اظهار کرد که سرمایه‌گذاری در شاخص S&P 500 گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که قصد دارند اهداف بلند‌مدت را دنبال کنند. با خرید این شاخص، سرمایه‌گذاران از بررسی مداوم شرکت‌ها آسوده‌ خواهند بود و در عین حال، سهام برترین شرکت‌ها را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند از آن‌ کسب سود نمایند.

وی همچنین به آن دسته از معامله‌گرانی که ترجیح می‌دهند به جای بازار سهام در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کنند، توصیه کرد که به بیت کوین توجه بیشتری داشته باشند. وی معتقد است بیت کوین معادل شاخص S&P 500 در بازار ارزهای دیجیتال است.

بلفورت فاش کرد که مالک مقادیری بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) است. او با اشاره به حوادثی نظیر سقوط ترا و صرافی FTX، به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که در این حوزه با احتیاط گام بردارند. وی عنوان کرد که واقعاً به بیت کوین اعتقاد دارد و سرمایه‌گذاران باید ۵ تا ۱۰ درصد از پرتفوی خود را به آن تخصیص دهند.

وی در مورد بازار NFTها نیز اظهار نظر کرد. بلفورت پروژه‌های NFT را از جمله طرح‌های پولشویی می‌داند که در آن، افراد ساده‌لوح توسط افراد شرور فریب داده می‌شوند. او پیش‌بینی کرد که این‌ دارایی‌ها نمی‌توانند ارزش خود را در درازمدت حفظ کنند.

توصیه او به معامله‌گران این است که برخلاف جریان حرکت کنند؛ یعنی وقتی بازار حریص است، بترسند و زمانی که ترس بر بازار حاکم است، خوش‌بین باشند. بلفورت سعی دارد با ارائه این نکات به معامله‌گران تازه‌کار کمک کند تا گرفتار تله‌های رایج در این بازار، نشوند.

 

ارز دیجیتال
شناسه : 399220
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا