شنیده شدن صدای انفجار در محدوده گلزار شهدای کرمان / ۱۵۲ مصدوم و ۱۰۳ شهید

بعد از ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ و در محدوده چهارراه جبلیه کرمان، صدای انفجاری در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که مراسم سالگرد شهید سلیمانی در آن در حال برگزاری است ، شنیده شده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  گزارشات رسمی از شنیده شدن صدای انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان خبر می‌دهد.

۱۵ مصدوم تاکنون به مراکز درمانی منتقل شده‌اند

رئیس اورژانس کرمان: در نتیجه انفجار امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدا ۱۵۲ نفر مجروح شده‌اند و دست‌کم ۱۰۳ تن جان خود را از دست دادند.

انفجارهای کرمان در فاصله ۱۰ دقیقه رخ داد

سعید شعرباف، شهردار کرمان نیز اعلام کرد: دو انفجار به فاصله ۱۰ دقیقه در مزار شهدای گمنام رخ داده است.

وی گفت: هنوز معلوم نیست این انفجارها بر اثر ترکیدن کپسول گاز یا انتحاری بوده است.

بابک یکتاپرست روز چهارشنبه اظهار داشت: ۲ انفجار در این مراسم رخ داده است که اولین آن در منطقه زیرگذر جنب گنبد جبلیه و دومین انفجار در درگاه قلی بیگ نزدیک مسجد صاحب‌الزمان (عج) بوده است که این انفجارها در نزدیکی محل تجمع امروز برای مرداسم سردار سلیمانی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی از استان کرمان،‌ مصدومیت این افراد در اثر ازدحام جمعیت و صدای انفجار بوده است. با توجه به اینکه مردم وحشت‌زده شده بودند، این تعداد افراد مصدوم شدند.

یکتاپرست عصر چهارشنبه با ارایه آخرین آمار حادثه کرمان اظهار داشت: حادثه برخی از مصدومان وخیم است و متاسفانه احتمال افزایش تعداد فوتی ها در این حادثه وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد که هنوز علت این انفجار مشخص نشده است.

یکتاپرست تاکید کرد که اورژانس هوایی برای انتقال مجروحان این حادثه در آماده باش به سر می برد و آمادگی انتقال مصدومان به تهران را دارند تا در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر بتوان در اسرع وقت آنان را مداوا کرد.

سخنگوی اورژانس اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی آماده پذیرش مصدومان این حادثه هستند.

به گفته وی، ۶۰ تخت بستری در تهران ویژه مصدومان حادثه کرمان در نظر گرفته شده است.

بابک یکتاپرست اظهار داشت: اینکه اکنون تعداد مصدومان نسبت به ساعاتی قبل کاهش یافته به این دلیل است که تعدادی از مصدومان به دلیل وخامت حال شهید شدند.

به گفته وی، هنوز آمار تفکیکی از زنان و مردان شهید یا مصدوم در این حادثه تروریستی مشخص نیست.

وی اضافه کرد: ۲ انفجار در این مراسم رخ داده است که اولین آن در منطقه زیرگذر جنب گنبد جبلیه و دومین انفجار در درگاه قلی بیگ نزدیک مسجد صاحب‌الزمان (عج) بوده است که این انفجارها در نزدیکی محل تجمع امروز برای مرداسم سردار سلیمانی اتفاق افتاده است.

یکتاپرست ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی از استان کرمان،‌ مصدومیت این افراد در اثر ازدحام جمعیت و صدای انفجار بوده است. با توجه به اینکه مردم وحشت‌زده شده بودند، این تعداد افراد مصدوم شدند.

سیاسی
شناسه : 399378
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا