راهکار بازدارنده در مفاسد اقتصادی چیست؟

عضو کمیسیون «اقتصادی» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی باید به نحوی باشد که از ارتکاب مجدد جرم جلوگیری کرده و بازدارنده باشد،گفت: مصادره اموال و احکام نظیری آن می تواند در مبارزه با فساد اقتصادی موثر باشد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، اصغر سلیمی با اشاره به برخورد با «مفاسد اقتصادی و ارزی» در کشور گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی باید متناسب با جرم صورت گرفته باشد. هیچ مماشاتی در این موضوع پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم «سمیرم» گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی باید در زمان مناسبی صورت پذیرد. وی بیان کرد: به واقع افکار عمومی ناظر بر برخوردهای صورت گرفته با مفاسد است. بنابراین این برخوردها باید به موقع رخ داده و محکومیت ها صورت گرفته در زمان مناسبی اعلام شود.

عضو کمیسیون «اقتصادی» مجلس گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی باید بازدارنده باشد. وی تصریح کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی باید به نحوی باشد که از ارتکاب مجدد جرم جلوگیری کرده و بازدارنده باشد. مصادره اموال و احکام نظیری آن می تواند در مبارزه با فساد موثر باشد.

این نماینده بیان کرد: بروز مفاسد اقتصادی باعث کاهش سرمایه اجتماعی نظام می شود. او اظهار کرد: کاهش سرمایه اجتماعی در پی ایجاد مفاسد اقتصادی به حاکمیت ضربه زده و می تواند باعث بی اعتمادی افکار عمومی شود.

خانه ملت

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 400127
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا