در هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران مطرح شد؛

ابطال انتخابات اتاق بازرگانی رای قضایی می‌خواهد

در هفتمین نشست هیات نمایندگان، حسین سلاح ورزی توضیحاتی را در خصوص حواشی پیش آمده درباره برگزاری مجدد انتخابات ریاست اتاق بازرگانی مطرح کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با گذشت بیش از ۷ ماه از انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،  هنوز جدال بر سر انتخاب حسین سلاح ورزی رئیس اتاق ایران ادامه دارد. هفته گذشته اتاق ایران در نامه ای به وزیر صمت اعلام کرد که حاضر به برگزاری مجدد انتخاب رئیس اتاق بازرگانی در بهمن ماه نیست. در مقابل وزیر صمت نیز در نامه‌ای به هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد شکایت حسین سلاح‌ورزی رد شده است و انتخابات برای تعیین رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

امروز ۱۷ دی ماه در هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران، حسین سلاح ورزی در خصوص اتفاقات یک هفته گذشته توضیحاتی را مطرح کرد.

حسین سلاح ورزی، با اشاره به بررسی اسناد و مدارک انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران توسط یک گروه حقوقی مستقل، افزود: اظهار نظر این گروه حقوقی موضوع را روشن کرده و با نتیجه‌گیری تبیین شده توسط این حقوقدانان، مسئله، تمام شده است. بنابراین هیات رئیسه اتاق امیدوار است با پایان حاشیه‌سازی‌ها، بتواند با کمک هیات نمایندگان و با استفاده از ظرفیت اتاق‌های سراسر کشور، تشکل‌ها و اتاق‌های مشترک، تلاش خود را بر تقویت جایگاه بخش خصوصی، توسعه تجارت، صادرات و در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری برای عبور از زنجیره تحریم‌ها تمرکز کند.

سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران تاکید کرد: هرگز در هیات رئیسه و بنده تصوری مبنی بر تقابل با دولت و حاکمیت وجود ندارد و هر آنچه تا به امروز پیش‌آمده، اختلاف‌نظر حقوقی با بخشی از بدنه دولت درباره انتخابات ۲۸ خردادماه بوده است.

او تصریح کرد: آنچه ما تابه‌حال تاکید کرده‌ایم و حقوق‌دان‌ها گفتن این است که ما به مر قانون پایبند هستیم و هر رای و نظری که مقامات قضایی صادر کنند، تمکین می‌کنیم.

اخبار برگزیدهصنعت و معدنویدئو
شناسه : 400179
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا