قیمت تخم مرغ افزایش یافت

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۵۸ هزار تومان است. برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۴۴ هزار تومان پرداخت کنید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۱۰ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده هر بسته ۶ عددی ۵۸ هزار تومان است. برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۴۴ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۱۰ هزار تومان اعلام شده است.​

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ های محلی استفاده کنند. این محصول نسبت به تخم مرغ های دیگر کمی گران است. بر این اساس هر بسته ۹ عددی تخم مرغ محلی در بازار ۴۴ هزار تومان قیمت دارد.

اخبار جدید قیمت تخم مرغ ۱۴۰۲

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد. او افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغزها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره های ایرانی است. از تخم مرغ در وعده های مختلف هم می توان استفاده کرد.
تخم مرغ بیشتر در صبحانه ها و میان وعده ها استفاده می شود. این ماده غذایی می تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند. تخم مرغ حتی از برخی بیماری ها پیشگیری  می‌کند.

اقتصاد آنلاین

کشاورزی
شناسه : 400368
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا