پیش بینی قیمت ریپل؛ ششمین ارز دیجیتال بزرگ در دو راهی سخت

قیمت ریپل (XRP)، ششمین ارز دیجیتال بزرگ بازار، در دو ماه گذشته نوسان بسیاری داشته است و هیچ تسلطی از سوی خریداران یا فروشندگان دیده نشده است. با این حال، این حرکت جانبی به دو خط روند همگرا پایبند بوده که نشانگر تشکیل یک الگوی مثلث متقارن است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حرکت بازیابی قیمت XRP در ۲۰۲۳ را می‌توان با استفاده از یک خط روند صعودی که حمایت پویایی را به خریداران ارائه می‌دهد، ردیابی کرد. در طی اصلاحات عمده بازار، از جمله در بحبوحه فروش گسترده رمزارزها در ۳ ژانویه، سرمایه‌گذاران در این منطقه حمایتی، خرید قوی داشتند. این امر، نشان‌دهنده سیگنال‌هایی از بهبود پایدار قیمت ریپل است.
از سوی دیگر، نمودار روزانه نشان می‌دهد که یک خط روند مقاومتی نزولی مانع از افزایش بیشتر قیمت این آلت‌کوین می‌شود.
به وقت نگارش این خبر، قیمت XRP با ۰.۵۶ دلار معامله می‌شود. در میان عدم قطعیت فعلی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل ممکن است ۱۰ تا ۱۲ درصد دیگر کاهش یابد تا دوباره به خط روند پایین‌تر بازگردد.

در همین حال، برای آن که قیمت ریپل روند بازیابی خود را از سر بگیرد، نیازمند خروج از الگوی مثلث به سمت بالا است. اگر خریداران بتوانند خط روند بالایی را بشکنند، XRP ممکن است از قیمت فعلی خود ۳۰ درصد افزایش یابد و به ۰.۷۳ دلار و سپس، به ۰.۹۳ دلار برسد. در طرف مقابل نیز، شکست به زیر مثلث مذکور می‌تواند قیمت ریپل را به زیر منطقه ۰.۴ دلار برساند.
در همین راستا، قرار داشتن شیب روزانه شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۳۵ درصد، احساس نزول قیمت را برای این رمزارز تشدید می‌کند. همچنین، شیب رو به پایین مرز پایینی اندیکاتور باند بولینگر (Bollinger Bands) نشان از سوگیری فروشندگان برای سقوط بیشتر قیمت XRP دارد.

رمزارز نیوز

ارز دیجیتال
شناسه : 400378
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا