هواشناسی برای احتمال سقوط بهمن در آخر هفته هشدار داد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از احتمال سقوط بهمن در اواخر هفته جاری و بارش شدید برف در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از احتمال سقوط بهمن در اواخر هفته و بارش شدید برف در برخی استان‌ها خبر داد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این رابطه گفت. نیروهای جمعیت هلال احمر با پشتیبانی لجستیک و پایگاه‌های امداد و نجات آماده خدمت رسانی در برف و کولاک پیش رو هستند.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم. تا از ترددهای غیرضروری پرهیز و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند. لازم است در این روزها توصیه‌های ایمنی مورد توجه جدی مردم باشد. در صورت امکان سفرهای خود را به زمانی دیگر موکول کنند.

پیش بینی می‌شود در روز چهارشنبه در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، نیمه شمالی کرمانشاه، همدان، ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، گیلان و نیمه غربی مازندران شاهد بارش شدید برف باشیم.

همچنین در روز پنج‌شنبه در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، شمال استانهای قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، شمال غرب چهارمحال و بختیاری و شمال شرق خوزستان نیز شاهد بارندگی خواهیم بود.

منبع: فارس

عمومی
شناسه : 400685
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا