قیمت نهایی هیوندای کرتا چقدر اعلام شد؟

قیمت نهایی هیوندای کرتا با صدور دعوتنامه های فروش مشخص شد. نکته جالب اختلاف زیاد مبلغ علی الحساب با عدد جدید اعلامی است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس دعوتنامه های صادر شده، قیمت نهایی هیوندای کرتا ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. پیش تر قیمت علی الحساب این خودرو ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود. مشتریان برای خرید ۶۵۰ میلیون تومان پرداخت کرده بودند. حالا این مشتریان با صدور دعوتنامه باید ۱ میلیارد ۵۷۰ میلیون تومان بپردازند. نکته عجیب این است که در مورد کرتا اختلاف مبلغ علی الحساب و نهایی بیشتر از چیزی که پیشتر گفته می شد شده. بسیاری از مشتریان نسبت به این موضوع انتقاد دارند.

مشخصات هیوندای کرتا

زیر کاپوت این کراس اوور کره ای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی قرار گرفته. توان تولید حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مشخصات فنی بسیار ساده ای را در این خودرو می بینیم. مصرف سوخت ترکیبی در این کراس اوور ۷ لیتر در هر صد کیلومتر است و شتاب گیری صفر تا صد این خودرو در ۱۲ ثانیه انجام می شود. در مجموع بسیاری از خودروهای مونتاژی در شرایط فعلی بازار ما از کرتا ارزان تر هستند و عملکرد فنی بهتری ثبت می کنند. اما به هر حال نشان هیوندای روی این خودرو باعث می شود این خودرو طرفداران خاص خودش را داشته باشد.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی هیوندای کرتا می توان به؛ ۲ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی دستی، صفحه نمایش ۸ اینچی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، سقف پانوراما، سامانه پایش فشار باد تایر ها، آینه تاشو برقی، دوربین دنده عقب با خطوط داینامیک، سنسور پارک عقب و… اشاره کرد.

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 400690
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا