آشنایی با بهترین سایت های خرید لوله مسی در ایران

لوله مسی یکی از مهم‌ترین متریال‌های صنعتی به شمار می‌رود و کاربرد آن بسیار زیاد است. از لوله‌کشی کویل گرفته تا لوله‌کشی کولر گازی، همه و همه به لطف لوله‌های مسی ممکن می‌شوند. درست به همین دلیل، پیدا کردن یک مرجع کامل و مطمئن برای خرید انواع لوله مسی، بسیار اهمیت دارد.

موضوع اینجاست که پیدا کردن یک فروشگاه معتبر، می‌تواند اندکی چالش‌برانگیز باشد. امروزه سایت‌های بسیاری در زمینه فروش انواع لوله مسی به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، ولی بدیهی است که نمی‌توان به تمام آن‌ها اعتماد کرد. برای سهولت کار شما، ما بهترین سایت های خرید لوله مسی در ایران را برای شما فهرست کرده‌ایم:
• وب‌سایت مس باران
• کارخانه لوله مسی مهر اصل
• شرکت صنایع مس قائم
• شرکت صنایع مس باهنر
• شرکت بابک مس ایرانیان
• وبسایت آهن آنلاین

پیشنهاد می کنم بخش خرید و استعلام قیمت لوله مسی را هم ببینید.

۱- شرکت مس باران آریا

شرکت مس باران آریا، از جمله بهترین گزینه‌هایی است که برای خرید لوله مسی در اختیار خود خواهید داشت. این شرکت به طور ویژه در تولید محصولات مسی فعالیت دارد، از لوله‌های مسی گرفته تا انواع سیم و کابل مسی را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. این وب‌سایت اینترنتی، برترین محصولات مسی را از بزرگ‌ترین و بهترین تولیدکنندگان ایرانی برای شما گرد هم جمع آورده است؛ شما در مس باران می‌توانید محصولات برندهای درجه یک را همچون مهر اصل، باهنر و بابک مس، خریداری کنید.
جالب است بدانید که محصولات این وب‌سایت فروشگاهی تنها به این موارد محدود نمی‌شود. شما در مس باران می‌توانید انواع گاز مبرد کولر گازی و قطعات حیاتی این دستگاه را نیز پیدا کنید. چشم‌انداز این شرکت در کنار تنوع محصولاتی که دارد، آن است که بتوانید خرید انواع لوله مسی و محصولات ساختمانی را برای به ساده‌ترین کار ممکن تبدیل کند و همین‌طور بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس بازار را در اختیار شما قرار دهد.
برای ارتباط با این مجموعه، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:
• وب‌سایت: www.mesbaran.com
• شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۷۸۷۱۰
• آدرس دفتر تهران: تهران – سعدی شمالی – خیابان برادران قائدی (هدایت) – نبش کوچه تهرانی مقدم – پلاک ۶۹ – طبقه ۱ – واحد

۲- کارخانه لوله مسی مهر اصل

از دیگر مراجع معتبری که می‌توانید برای خرید لوله مسی به آن مراجعه کنید، وب‌سایت لوله مسی مهر اصل است. گروه کارخانه‌جات مهراصل، از جمله قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه تولید و عرضه انواع لوله و محصولات مسی است. این شرکت از سال ۶۹ تاسیس شده است و به همین دلیل می‌توان گفت که قدمت آن در بازار بسیار است.
این شرکت بزرگ علاوه تولید لوله‌های مسی و محصولات مرتبط با آن، در زمینه تولید انواع سیستم‌ها و محصولات برودتی نیز فعالیت دارد. چیلر برقی و رادیاتورهای صنعتی از جمله مهم‌ترین محصولات تولیدشده توسط این برند به شمار می‌روند. کیفیت بالای محصولات و همچنین قیمت مناسب، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه به شمار می‌رود.
برای ارتباط با این مجموعه، می‌توانید به وبسایت www.mehrasl.ir مراجعه کنید.

۳- شرکت صنایع مس قائم

از دیگر شرکت‌های معتبری که می‌توانید برای خرید لوله مسی به آن‌ها مراجعه کنید، شرکت صنایع مس قائم است. این شرکت از ۸۳ شروع به کار کرده است و از همان زمان نیز به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی کشور شناخته شد. تولید باکیفیت‌ترین محصولات، ارائه بهترین خدمات در بازار و همین‌طور تحقیق و توسعه صنعت، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و چشم‌اندازهای این مجموعه به شمار می‌رود.
از جمله دستاوردهای شرکت صنایع مس قائم می‌توانیم به دریافت گواهینامه COC به عنوان تنها شرکت تولید صنایع مسی در خاورمیانه اشاره کنیم. همین‌طور این مجموعه دارای استانداردهای ASTM آمریکا و EN اروپا نیز هست. تمام این موارد در کنار یکدیگر، باعث می‌شوند که شرکت مس قائم را یکی از مطمئن‌ترین مراجع در ایران برای خرید لوله مسی معرفی کنیم.
برای ارتباط با این مجموعه، می‌توانید به وب‌سایت www.qaemcopper.com مراجعه کنید.

۴- شرکت صنایع مس باهنر

از دیگر شرکت‌های قدیمی و شناخته‌شده در بازار لوله‌ و محصولات مسی در ایران، می‌توانیم به شرکت مس باهنر اشاره کنیم. این شرکت را یکی از بهترین شرکت‌های موجود در سال‌های اخیر می‌دانند، زیرا که کیفیت محصولات آن بسیار بالاست. این شرکت از سال ۷۰ راه‌اندازی شده است و به همین جهت می‌توان کارنامه مقبول و پروپیمانی برایش در نظر گرفت.
تولیدات این شرکت بزرگ تنها محدود به لوله‌های مسی نیست، در بین محصولات این برند، می‌توانید ورق‌های مسی، کویل، تسمه، فویل مسی، مقطع مسی و انواع میلگرد را نیز پیدا کنید. این شرکت همیشه سعی دارد که محصولات خود را مطابق با استاندارهای روز دنیا تولید کند و در تلاش است تا در بازار صنایع مسی ایران، سرآمد باشد.
برای ارتباط با این مجموعه، می‌توانید به وبسایت www.csp.ir مراجعه کنید.

۵- شرکت بابک مس ایرانیان

شرکت مس ایرانیان، از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسعه معادن و صنایع خاورمیانه، میدکو به شمار می‌رود. این شرکت در سال ۸۹ تاسیس شده است و از همان زمان تا به الان نیز به عنوان یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار برای خرید انواع لوله و محصولات مسی، به شمار می‌رود. این شرکت از اولیه‌ترین مراحل تولید محصولات مسی یعنی از اکتشاف، تا تولید انواع محصولات مسی را مستقیما خودش انجام می‌دهد.
برای کسب اطلاعاتی بیشتر، می‌توانید به وب‌سایت www.ibcco.midco.com مراجعه کنید.

۶- وبسایت آهن آنلاین

در نهایت، نوبت به وب‌سایت آهن آنلاین می‌رسد. وب‌سایت آهن آنلاین از جمله معتبرترین سایت‌های ایرانی در زمینه فروش انواع محصولات فلزی و آهنی است. شما می‌توانید بهترین محصولات لوله مسی را در این وب‌سایت پیدا کنید. محصولات برترین برندهای در این مجموعه موجود است و شما می‌توانید آن‌ها را با قیمتی مناسب، تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات، تنها کافی است که به آدرس اینترنتی www.ahanonline.com مراجعه کنید.

خواندنی
شناسه : 401102
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا