xtrim

ماجرای حذف پل بعثت به کجا رسید؟

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: پل بعثت به مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد و پل موجود حذف می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: پل بعثت در بزرگراه بعثت و در محدوده تقاطع با خیابان شهید رجایی رو به روی ترمینال جنوب استاندارد فنی ندارد. به مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد.

وی افزود: طبق طرح جدید به جای پل بعثت، یک پل جدید قبل از تقاطع خیابان شهید رجایی شروع و پس از حذف تقاطع خیابان شهید رجایی، از روی مترو و راه آهن عبور می‌کند. پل موجود حذف می‌شود.

معاون شهردار تهران همچنین گفت: پل جدید همچنین در ادامه از جلوی ترمینال جنوب عبور می‌کند. باعث حذف تقاطع خیابان شهید بخارایی می‌شود و در نهایت طول این پل در حدود ۱.۲ «یک و دو دهم» کیلومتر خواهد بود.

opal

هادی حق بین افزود: مطالعات این طرح تکمیل شده است. امیدواریم سال آینده وارد مرحله اجرایی طرح شویم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره علت اینکه نمی‌توان پل موجود را حفظ کرد. گفت: این پل به لحاظ شاخص ها، استاندارد کافی را ندارد. از جهتی به مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد. اما این مقاوم سازی توجیه اقتصادی و فنی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 401281
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *