محدودیت های جاده‌های کشور پس از بارش اولین برف زمستانی

رئیس پلیس راهور فراجا پس از بازدید میدانی از محورهای شمالی کشور، اعلام کرد: از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های کشور جلوگیری خواهد شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از پلیس راهور، سردار سید تیمور حسینی عصر روز جمعه ۲۲ دی ماه در حاشیه بازدید از محور چالوس، اظهار داشت: بامداد روز جمعه به دلیل افزایش حجم بارش‌ها و بیم ریزش بهمن و سنگ در مسیر، جاده چالوس و آزادراه تهران شمال مسدود شد، اما از صبح روز جمعه این محور بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور به صورت عادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: همکاران ما و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام جاده‌های کوهستانی اصلی و ۱۱۰ گردنه برف‌گیر در حالت آماده باش صد درصدی بوده و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: توصیه ما به رانندگان و مسافران پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در هنگام بارش برف است.

حسینی تاکید کرد: همکاران ما در تمام محورهای مواصلاتی کشور کنترل زنجیرچرخ را به شدت در دستور کار دارند و از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهد شد.

وی بیان داشت: اگر رانندگان قصد سفر دارند حتماً زنجیرچرخ به همراه داشته باشند، از سلامت فنی و سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان داشته باشند و با باک پر از سوخت از مبدأ خود حرکت کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: هموطنانی که قصد سفر دارند حتی الامکان در روز سفر کنند، چرا که شب کاهش شدید میدان دید، لغزندگی معابر و مه‌گرفتگی باعث سختی رانندگی می‌شود.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی در کشور به دلیل بارش برف و وضعیت جوی حاکم در کشور مسدود نیست.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 401349
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا